Hey! Mijn naam is Laura. Ik zoek iemand om een ORPG mee te doen (dat is one on one is een story toch?) maar ben nieuw met Quizlet enzo, dus ik weet nog niet zo goed hoe dat orpg'en werkt. Ik roleplay super graag met een persoon en schrijf ook graag! Verder zijn er wel een aantal onderwerpen die ik leuk vind (zie hieronder) maar shoot your ideas! Ik zou ook graag mijn schrijven oefenen. Verder ben ik 18 jaar (EDIT; 19, waarom vergeet ik dat steeds haha) en student, maar ben wel actief (examens komen eraan maar rpgen is ontspanning voor mij dus ik verwacht nog altijd actief te zijn dan c:) . Ik zoek ook vooral iemand voor een rpg als schrijfbuddy, want als ik alleen aan iets werk heb ik vaak de neiging om het niet te doen (geen motivatie dan of uistellen, terwijl als je met twee bent dan schrijf je voor de ander ofc)
Mijn favoriete thema's om over te schrijven zijn fantasy, mythologie (grieks en romeins), historisch (altijd up for history)
Voor het lijstje hier in het topic:
Pixielisje.
Algemeen: actie, avontuur, drama, fantasy, historisch, man x man, mythologie, op, romantiek, superkrachten,
fandoms : court of thorns and roses, game of thrones,
[ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 20:03 ]
A to the Z