Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Omfg now I crave that.
Selfmade? Of gekocht? Want ik wil het eens zelf maken maar zit met de kruiden en zo in de knoop. Eigenlijk met alles omdat ik nooit een recept heb opgezocht, lol.
Budgen schreef:
(...)
Omfg now I crave that.
Selfmade? Of gekocht? Want ik wil het eens zelf maken maar zit met de kruiden en zo in de knoop. Eigenlijk met alles omdat ik nooit een recept heb opgezocht, lol.
Mijn vader kwam ermee thuis, dus gekocht. Ik ga zo ook maar noodles eten, want lekker. Dat lijkt me ook echt gaaf om het eens zelf te maken! En ik stuur wel wat naar je op (a').
Ik heb net een mooie stage misgelopen, omdat een iemand anders in mijn opleiding iets extra ernaast wilde doen. Uiteraard heeft die veel meer ervaring en kreeg de stage en ik was net eronder in de rang. Er is al een grote stage tekort en deze persoon heeft er nu gewoon 2. Ik heb even goed gehuild :c.
KimTaehyung schreef:
Ik heb net een mooie stage misgelopen, omdat een iemand anders in mijn opleiding iets extra ernaast wilde doen. Uiteraard heeft die veel meer ervaring en kreeg de stage en ik was net eronder in de rang. Er is al een grote stage tekort en deze persoon heeft er nu gewoon 2. Ik heb even goed gehuild :c.
Dat klinkt echt ontzettend oneerlijk van die persoon :c