Yukimura schreef:
(...)
Dankjewel, Qing. <3
Het is wel weer oké nu, tho. Moest het even kwijt, omdat het best wel een grote schok was. Vooral omdat ik het niet van haar hoorde etc. Naja.
Nu ben ik het kwijt en is het oké. Het is niet alsof ik er iets aan kan veranderen.
Nee, maar het is gewoon gemeen, weet je. Ik had het ook, want er was een jongen waarmee ik gezoend had en mijn 'vriendin' die hem 'haar type niet' vond, bleek hem opeens wel te volgen op Insta en Facebook en te chatten. Like, no, gewoon niet doen? Zeker als je 't weet. Ja, je kan jongens niet echt claimen, maar je moet ze ook niet bewust gaan stalken. Zij doet dat dus ELKE FUCKING KEER. Om te testen of 'hij meer geïnteresseerd is in haar dan in mij', en dan laat ze hen gewoon vallen zodra het gelukt is. Het doet inderdaad pijn, en het is kut en moeilijk. Ik vond hem echt leuk
en toen 'pakte ze hem af' (i know ontzettend kinderachtig, maar je snapt wat ik bedoel, als je bezig bent met een jongen mag je als vriendin gewoon niet tussenkomen, just no, it's rude af)
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys