Ik moet wel bekennen na dat ik een tijdje weg was bij Q en ik nu dus weer terug ben (goh) is dit topic wel erg... suicidal geworden. Natuurlijk heeft iedereen zijn / haar recht hun hart te luchten (goh), maar ik lees erg vaak dezelfde berichten. Zelf vind ik het vreselijk om te lezen, omdat ik zelf op dit moment niet in een geweldige state of mind rondhang en ik denk dat dat voor meerderen geldt. De termen "depressief" en zelfmoord (maar dan in andere woorden) worden erg vaak rond gegooid alsof het lucht is, maar dat is dus niet zo (wauw really). Het kan erg overkomen alsof het voor aandacht is (dat wil niet zeggen dat dat natuurlijk is, maar het oogt vooral zo). Het lijkt een erg nuchter onderwerp geworden hier in dit topic en to be honest vind ik dat persoonlijk ook wel een tikkeltje belachelijk. Je hart luchten prima. Maar haast om de twee posts schrijft er wel iemand iets over zelfmoord en dat vind ik echt niet meer kunnen? Er zitten hier ook jongere kinderen, en ja, die drukken ook op de Spoiler knop.
Ik bedoel, als je je echt zo voelt, please ga naar een dokter, zoek hulp! Of je hebt het Vertrouwenspersoon initiatief, geloof ik, hier op Q. Maar dit is wel erg... depressief allemaal. Ja, die woordkeuze was oprecht, want het is zo jammer om dit topic zo te zien. Again, ik wil niemand aanvallen, maar denk wel even na over wat het zo allemaal opwekt en met anderen kan doen.
I'm your little ray of pitch black.