Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Ik word echt toch best wel verdrietig van als ik erachter kom dat het REA instituut misbruik heeft gemaakt van heel veel mensen waaronder mensen die ik echt tof vind.
Ik heb een titel en ik wil een verhaal schrijven bij die titel maar ik heb geen idee wat en ik geloof niet helemaal dat dit de juiste volgorde is, but what Lotte wants Lotte does.
Elke keer wanneer ik een grotere stretcher in mijn oor doe vraag ik me af waarom ik het uberhaupt doe, maar dan zie ik op internet, bijvoorbeeld insta of tumblr, mensen met die dingen en i waaaaanf. I'm close tho. 1 oor op 6mm en 1 op 5, rn wil ik op naar de 8 voor beiden, wellicht later nog groter ^^
Yeeey ik schrijf weer yeeey het is zo stroef dat ik tienduizend keer dezelfde zin wijzig en nog steeds niet tevreden ben
Een half jaar niet schrijven was echt niet slim
Nee
At this point I usually start running for the hills but I wanna stay. Bask in the happiness and attention. I'll stay this time. I deserve this, even if it turns out shitty as fuck.
Tad schreef:
Ik heb een titel en ik wil een verhaal schrijven bij die titel maar ik heb geen idee wat en ik geloof niet helemaal dat dit de juiste volgorde is, but what Lotte wants Lotte does.
Gehandicapte mensen kunnen zulke simpele dingen zeggen en mij in tranen brengen. Had ik maar zo'n simpele ziel, dan maakte ik me ook nergens druk over.