Fitz Montgomery Voorstel
Het lijkt me wel leuk als ze een soort stilzwijgende relatie hebben waarbij ze op een vast tijdstip bij een bepaalde plek afspreken (misschien in plaats van een bar, misschien dan het dak van een bepaald gebouw) en daar over allerdaagse dingen praten. Dat ze verder eigenlijk weinig met elkaar omgaan, maar wel waarde hechten aan de vriendschap die tussen hen aan het ontwikkelen is?
Broderick Archer
Broderick is Payton's broer. Hun band is erg goed en Payton zou hem zelfs als een van haar beste vrienden bestempelen. Ondanks het leeftijdsverschil woont Payton bij hem in. Ze vindt het alleen maar leuk dat haar broer een van haar docenten is. Ze kijkt best wel tegen hem op.
Aristotle Benedict Montgomery
Ari en Payton zijn al een tijdje goede vrienden. Ze hebben veel dezelfde interesses en hij was ook de enige waar Payton eigenlijk aan durfde te vragen of hij model wilde staan voor haar naaktportretten. Achter af heeft ze er misschien een heel klein beetje spijt van aangezien ze hem nu in zijn volle glorie ziet, wat niet helemaal werkt met de gevoelens die soms komen opvliegen. Het feit dat de jongen netzoals zijzelf nog maagd is maakt hem des te interessanter voor haar, maar ze doet haar best om haar hoofd koel te houden in zijn bijzijn.
Marlene Aylesfield
Lena en Payton zijn vriendinnen. Dat Lena met haar broer naar bed gaat is iets waar Payton zich niet van bewust is en dat kunnen Lena en Bro ook beter zo houden.
Julie Hardling
Julie is Payton's beste vriendin. Ze kennen elkaar al jaren en hangen samen meestal rond in het appartement van Payton's broer. De twee vullen elkaar goed aan en Julie staat voor alle mogelijke problemen, spontane acties en drama momenten onder Payton's sneltoets.
Theodore 'Theo' Oscar Whitehall
Komt als de rol af is.
Cassandra Rose Carter Voorstel
Ik denk eigenlijk dat Payton en Rose ook wel goede vriendinnen zouden kunnen zijn. Ik vind het echt leuk dat ze zo vrolijk is en ambitieus. Misschien even wat uitwerken via GB?
Brooklyn Cassidy Huntington
Komt als innerlijk uitgewerkt is