• Ik zie dit wil vaker. Ik wou iemand weer een berich sturen stond dit er. "Deze persoon is niet meer actief"

    Wat betekend dat? Want et acc bestaat nog wel dan toch?

    En kan die persoon dan nog terug komen naar Q?

    Hopelijk kan iemand me van deze vraag afhelpen die ik al ander half jaar heb.


    Treat People With Kindness

    Die persoon zijn/haar profiel (en creaties, toch?) kunnen dan niet meer bekeken worden door andere mensen. De persoon kan weer actief worden door in te loggen op zijn/haar profiel en al zijn/haar creaties staan dan op inactief (ze gaan dus niet verloren) maar zolang er niet wordt ingelogd zal er ook geen activiteit plaatsvinden. Berichtjes sturen naar een inactief persoon is dan dus ook niet mogelijk.


    Smile. You're beautiful. <3

    Dat betekent dat je het account niet kan bekijken en geen contact meer met die persoon kan opnemen (ook geen pb). Als die persoon weer inlogt wordt de inactiviteit opgeheven.
    Inactivatie zorgt er wel voor dat bepaalde of alle ? creaties inactief worden gemaakt. Deze moet je zelf weer activeren als je weer actief wordt.

    Krullie schreef:
    Dat betekent dat je het account niet kan bekijken en geen contact meer met die persoon kan opnemen (ook geen pb). Als die persoon weer inlogt wordt de inactiviteit opgeheven.
    Inactivatie zorgt er wel voor dat bepaalde of alle ? creaties inactief worden gemaakt. Deze moet je zelf weer activeren als je weer actief wordt.



    Moeten ze dat dan ergens instellen?


    Treat People With Kindness

    Paardenvriend schreef:
    (...)


    Moeten ze dat dan ergens instellen?


    Je kan je account op inactief zetten in instellingen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.