Holaaa.
Ik wil hier even het een en ander kwijt over Broderick alvast + wat ik voor de man zoek.
» Een probleemleerling waar Broderick eigenlijk een goede band mee heeft en hem misschien in zijn lokaal laat rondhangen als deze spijbeld en zelf geen les heeft.
» Een jongedame op wie hij een oogje mag hebben, al hoeft dit niet perse ergens toe te leiden uiteraard, misschien dat de dame in kwestie er misbruik van maakt.
» Een leerling die hij eigenlijk wil beschermen alsof het zijn broertje / zusje is, dus iemand met wie hij nogal close is.
» Een leerling die hij buiten school om ziet dankzij bijlessen die zijn of haar ouders hebben aangevraagd, of de leerling hier blij mee is of niet maakt me niets uit.
» Een mannelijke leerling met wie Broderick de nodige problemen heeft, iemand die hem echt op de kast kan jagen,
» Een leerling op wie Broderick vroeger nog opgepast heeft, en dan hebben we het echt over wekelijks niet eenmalig.
» [Maybe komt hier meer te staan als ik nog iets bedenk, sowieso mag er iets creatiefs bedacht worden.]
Natuurlijk zullen sommige dingen in combinatie kunnen werken, dus dat mag ook zeker. c:
I'm your little ray of pitch black.