• WANT ER ZIJN NU OOK TIDDLYTUBBIES, AKA BABIES VAN DE TELETUBBIES.



    Childhood ruined, somebody halp me


    Deep inside, I've never felt alive

    WTFFF nee help omg
    Is dit een serieus tv programma?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vind het best schattig.

    Misschien worden deze wel door een ooievaar gebracht? Niks voortplanting, dat is een best fijne gedachte^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phorthos schreef:
    Misschien worden deze wel door een ooievaar gebracht? Niks voortplanting, dat is een best fijne gedachte^^.


    Misschien komen ze wel van een soort baby hemel, net als in Boss Baby.

    Oke, ze zijn schattig en zo zien ze er ook uit, maar ik kan geen Teletubbie meer zien of horen. Mijn zusje keek er vroeger zó ontzettend vaak naar, dat ik er lichtelijk een hekel aan heb gekregen. :'x


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ben ik de enige die ze er creepy uit vind zien?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Whut...


    16 - 09 - '17

    Je kan wel meteen zien wie de ouders zijn. #handig


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Cranston schreef:
    Ben ik de enige die ze er creepy uit vind zien?

    dit


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)


    26 - 02 - '16

    MrGrey schreef:
    Ik vind het best schattig.

    Ik ook. Het is ook schattig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WAT. Het zijn er ook gewoon zo veel, wow. Ik tel er minstens acht, terwijl er maar vier volwassen (?) Teletubbies waren. Dit is een enorme populatiegroei in Teletubbieland, dus ik hoop maar dat Teletubbieautoriteiten een plan hebben om toekomstige overbevolking tegen te gaan als deze trend zich doorzet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    WAT. Het zijn er ook gewoon zo veel, wow. Ik tel er minstens acht, terwijl er maar vier volwassen (?) Teletubbies waren. Dit is een enorme populatiegroei in Teletubbieland, dus ik hoop maar dat Teletubbieautoriteiten een plan hebben om toekomstige overbevolking tegen te gaan als deze trend zich doorzet.

    HAHA, oh god. Misschien moeten ze je aan nemen als script schrijver.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Square schreef:
    WAT. Het zijn er ook gewoon zo veel, wow. Ik tel er minstens acht, terwijl er maar vier volwassen (?) Teletubbies waren. Dit is een enorme populatiegroei in Teletubbieland, dus ik hoop maar dat Teletubbieautoriteiten een plan hebben om toekomstige overbevolking tegen te gaan als deze trend zich doorzet.


    Kill it before it lays eggs (cat)


    26 - 02 - '16

    maar kwamen die kindjes dan van dipsy die zijn antenne in po's hoofdcirkel stak of do they do the do


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.