Volgende week een tentamen dat uit moeilijke nadenkvragen gaat bestaan en ik heb het grootste deel van de artikelen niet gelezen . En dan ook nog een paperdeadline de week daarna, die steeds dichterbij komt, waar we ook nog niks voor hebben gedaan, en ik moet nog besluiten of ik die reparatieopdracht ga doen en nog vakken uitzoeken voor blok 2 (al die keuzeruimte!) en nog uitzoeken of ik goedkeuring moet aanvragen voor mijn minor/bepaalde vakken en nog zorgen dat ik de mail van de introductiecommissie bijhoud en mijn andere taken daarvoor doe (en natuurlijk elke week vergaderen) en nog twee artikelen schrijven voor het studieverenigingstijdschrift voor volgende week vrijdag en proberen mijn zanggroepje deze week nog bij elkaar te krijgen en een elevator pitch voorbereiden en nog naar andere activiteiten. Oh, en elke dag piano oefenen, eigenlijk en eigenlijk ook nog een vakantiebaantje zoeken. Hoezo uitstelgedrag? Dit was de bedoeling toch, veel te doen hebben, zodat je effectiever aan het werk gaat? (Ik weet niet zeker hoe goed ik dit plan heb uitgedacht.)
[ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 0:39 ]
"Take my advice; I don't use it anyway."