• Hoi,
    Ik zoek een cover voor een short die ik op Q ga plaatsen, maar ik kan geen covers maken. Ik heb geen beloningen behalve een vermelding op de story en mijn eeuwige eer en dankje.

    Titel: Toen ik wegging
    Andere tekst: Geeen.
    Korte inhoud: (Het verhaal speelt zich af omstreeks de jaren 2500. Kinda lovestory maar het is ook sad.) Het is het jaar 2471 en er heerst enorme paniek. Er was een ziekte. Deze ziekte was niet zoals de anderen, hij leek onverwoestbaar en had de halve wereldbevolking uitgeroeid. Het andere deel dat kon overleven moest zich in grote kampen opslaan, aangezien er nog steeds "geïnfecteerden" rondliepen. Er waren twee delen aan het kamp. Gezonden en mogelijk geïnfecteerden, MI's genoemd. In dit verhaal volgen wij Ralph, een jongen van 15 dat kon ontsnappen van alle chaos. Hij en zijn familie werden afgevoerd naar de kampen waar hem werd gezegd dat hij bij de MI's hoorden en gesplitst ging worden van zijn familieleden. Na een tijdje werden de gezonden ergens anders heengebracht en zo bleef Ralph achter. // 4 jaar later // Volgens de medici is Ralph weer op de been. En zo ook de wereld. Ralph en alle andere MI's worden vrijgelaten waarna hij op zoek gaat naar zijn familie. Maar wat als hij meer vindt dan hij eigenlijk had gedacht en achter een gruwelijke waarheid komt?
    Sfeer: Het moet eenzaamheid uitstralen maar tegelijkertijd ook hoop en vreugde (omdat hij vrijgelaten wordt ykyk)
    Eventuele plaatjes: Ik heb geen plaatjes maar ik zou het leuk vinden als er mogelijk een hek in het midden zou zijn en ook nog vaagjes een kamp op de achtergrond. Trouwens, (weet niet of je hier wat mee kan) maar een notitieboek/dagboek is ook wel best toepasselijk.
    Verticaal/horizontaal: Verticaal
    Extra: Liever geen personen op de cover tenzij ze echt BOMBSHELL AF ZIJN snapje?


    Heaven is a place that we all have

    Iemand?


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil het wel proberen, maar ik heb maandag pas tijd. En ik heb echt al heel lang photoshop niet meer aangeraakt. :'D


    look at the stars, look how they shine for you;

    Neem je tijd haha.


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan (nog) geen covers maken maaaar geef je me een seintje als je begint? :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik kan (nog) geen covers maken maaaar geef je me een seintje als je begint? :3


    Zekerrr


    Heaven is a place that we all have

    Nog mensen die wat willen proberen?


    Heaven is a place that we all have

    Ringwraith schreef:
    Ik kan (nog) geen covers maken maaaar geef je me een seintje als je begint? :3


    Ik had dezelfde opmerking ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou wel wat kunnen proberen als ik tijd heb, maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.




    Ik kan alles nog aanpassen, dus zeg maar wat je ervan vindt. De afbeeldingen zijn aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2017 - 17:06 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zal kijken of ik maandag wat voor je kan betekenen ;)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    @Mare, ik vind het een mooie cover maar denk niet dat deze bij het verhaal gaat passen.. duizendkeerthx voor je moeite tho ((:


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil wel een poging wagen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    nog vrijwilligers?


    Heaven is a place that we all have

    Okay, so I tried something.




    look at the stars, look how they shine for you;

    Dus, ik merk nu dat ik me aan geen enkele van je eisen heb gehouden lol.
    Ik hoop dat je het alsnog iets vindt.


    look at the stars, look how they shine for you;