• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je huiswerk moet maken maar Quizlet gaat ineens all out


    Tijd voor koffie.

    Ads schreef:
    (...)

    mn laptop zuigt


    Wel that makes two laptops, including mine. Er maar weinig geheugen meer in, sinds het werkgeheugen vervangen moest worden na een incident, en het is in no-time vol. Net als mijn hoofd :'D


    26 - 02 - '16

    Weetje, soms is op de zijlijn zitten nog niet zo erg. Ik ga mij niet mengen in de drama op deze site. I'm out

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:27 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Smyth schreef:
    (...)

    Wel that makes two laptops, including mine. Er maar weinig geheugen meer in, sinds het werkgeheugen vervangen moest worden na een incident, en het is in no-time vol. Net als mijn hoofd :'D


    die van mij is je tweeling ofzo yay laptopbabies


    Heaven is a place that we all have

    Edgy schreef:
    Wanneer je huiswerk moet maken maar Quizlet gaat ineens all out



    HAHAHAHAHAHHAHSAH1G1G1GAGAH


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    die van mij is je tweeling ofzo yay laptopbabies


    Haha ja :'D
    Ik heb een laptop gehad die nog duizend keer erger was, waar ik gewoon brandwonden van heb gekregen, maar die leeft niet meer. Die is zo oververhit geraakt dat de hardeschijf en het moederbord zijn gesmolten :'D

    Mount Doom was er niks bij.


    26 - 02 - '16


    At the end we're all cursed

    Smyth schreef:
    (...)

    Haha ja :'D
    Ik heb een laptop gehad die nog duizend keer erger was, waar ik gewoon brandwonden van heb gekregen, maar die leeft niet meer. Die is zo oververhit geraakt dat de hardeschijf en het moederbord zijn gesmolten :'D

    Mount Doom was er niks bij.



    HAHAHa omg je computers zijn bezeten ofzo


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    HAHAHa omg je computers zijn bezeten ofzo


    Perhaps they are. Ik ben in ieder geval heel goed in het uitzoeken van potentiële kandidaten voor de job 'bezeten laptop'.


    26 - 02 - '16

    Mam, stop met zeiken. Ja het kan ALTIJD erger, ik weet het. Maar als het op een dag als deze de zon zo hard schijnt, DAN IS MIJN KAMER GEWOON FUCKING WARM JA. En dan moet ie afkoelen. En dat is nu al redelijk gebeurd.
    Stop met telkens dingen op MIJ af te schuiven, alsof alles MIJN probleem is. Je zeurt, houd er alsjeblieft mee op.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben geloof ik best wel dronken atm. Wow, eerste keer dronken, wauw. En dan op veldwerk. Wauw


    Stenenlikker

    Mijn halve klas gaat morgen naar Amerika en ik zit hier te wachten tot ik ooit mag beginnen aan T zodat de rest van mijn rampzalige kutleven kan beginnen :")


    Caution first, always.

    Wakker blijven of eventjes muziek luisteren en gaan slapen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ja, ik ben dronken. Ik ben zo wazig als fuck. Ik hoop dat ik morgen geen spijt heb.


    Stenenlikker

    Mijn arm doet zeer.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.