God WAAROM krijg ik altijd dezelfde vragen voorgeschoteld als ik zeg welke studierichting ik wil doen volgend jaar. "En Leah, ben je op de hoogte van de positie van de vrouw in het MO?" Oh neen hoor zo naïef ben ik wel WAT HEEFT DAT DAAR NU MEE TE MAKEN het is toch niet omdat ik islam en arabistiek ga studeren dat ik naar het midden-oosten moet verhuizen of wel soms???? En zelfs als ik het doe, wat dan nog? Ik weet ook wel dat de positie van de vrouw daar verre van goed is, ik ben niet achterlijk, oké?
Of "en zou je je dan ooit bekeren tot de islam?" JA WEET IK VEEL. Misschien. Misschien word ik moslim, misschien word ik jood, misschien hindoe of bij god zelf sikh WAT WEET IK NOU WAT DE TOEKOMST BRENGT? misschien ga ik dood als ik 25 ben en misschien niet. Misschien beland ik achter een bureau voor de rest van m'n leven en misschien doe ik niets anders dan op locatie werken. WEET IK VEEL. IK KAN NIET IN DE TOEKOMST KIJKEN HE.
sorry frustraties
[ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 7:15 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried