• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    ha ik dacht dat dit veel vragen zou beantwoorden maar ik heb er gewoon duizend bij gekregen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh ik houd zo van dit plekje.
    Echt jammer dat ik wegga.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ik heb zoveel te doen en plots komt iedereen met zijn liefdesproblemen naar mij toe. Ik wil graag helpen, maar liever niet in deze tijd van het jaar vriendjes. D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    dat moment waarop je letterlijk bijna je laptop op de grond gooit wanneer je beseft dat die fic waar de random blog waar je bij uit was gekomen zo lyrisch over doet een Song of Achilles AU is voor John Laurens en Alexander Hamilton shiiiiiiit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aah, wanneer je na een hele dag eten dan toch eindelijk een keertje vol zit.
    SorryDatIkAlHetBroodEnMeerOpHebGegetenFamilieEchtHetSpijtMeHetGingPerOngeluk


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    HALLO MENSEN IK BEN ZO VER WEG KAN IEMAND ME ZEGGEN TE SLAPEN


    Tijd voor koffie.

    auw mijn pols


    Tijd voor koffie.

    Door na te denken nu pas beseffen dat een hechte band van vroeger nu blijkbaar weer even sterk wordt als toen. Best wel fijn. Samen opgegroeid, maar elkaar jaren niet meer gezien of amper gesproken en nu weer elk weekend bij elkaar komen. Het voelt weer zoals vroeger, maar dan stiekem beter.


    16 - 09 - '17

    Muaha, I've done it :Y)


    Stenenlikker

    KATER KLAS


    Tijd voor koffie.

    Honger.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Savitar schreef:
    Honger.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind heerlijk dat het regent vandaag. Verkoeling 😌


    26 - 02 - '16

    Normaal schreef:
    Ik vind heerlijk dat het regent vandaag. Verkoeling 😌


    Zend de regen even zuidwaarts please. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik hoop dat ze op het vliegveld niet heel moeilijk gaan doen over zo'n 200 gram teveel in mn handbagage... Dammit, ik had mijn tas met al mn zware boeken gewoon in de bus moeten douwen ipv afwachten of het er nog bij kon.


    Stenenlikker