• Ik heb dus een nieuw ideetje && laat me weten of je het goed vind:
    Het gaat over een meisje, die iedere keer van stad naar stad verhuist vanwege haar moeder. Haar moeder blijft nooit langer dan 1 à twee maanden omdat alles altijd foutloopt. Het meisje heeft een online dagboek, waarin ze dus altijd alles verteld, iedere dag. Als ze in een nieuwe stad komen, gaat alles perfect en zijn ze er al 6 maanden, totdat het plots weer verkeerd gaat. Zal alles weer goed komen? Of zal ze weer weg moeten & haar nu echt beste vriendin moeten achterlaten? ...
    Goed/NietGoed?
    Origineel/Niet?
    Rol
    BF HOOFDROL;

    Need:
    Naam
    Leeftijd
    Plaatje
    Tekstje
    Karakter
    Hobby's

    Bye Bye (flower)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam Lisa

    Leeftijd

    Plaatje http://www.hln.be/static/FOTO/pe/5/12/5/art_large_158180.jpg

    Tekstje

    Hallo, ik ben Lisa en ben 16 jaar oud, ik hou van voetbal, shoppen en uitgaan, en heb echt alles over voor men vrienden. ik ben erg spontaan, en leer graag nieuwe mensen kennen. Eerlijk en trouw ben ik ook, en ik ben ook altijd zeer vrolijk en enthousiast. Waar ik een hekel aan heb zijn vissen, insecten donkere ruimtes, en mensen die niet oprecht met me zijn! Zo ik hoop dat je hiermee genoeg hebt, want ik moet nu gaan

    Xx

    Karakter spontaan, vrolijk, eerlijk, trouw, egoistisch, ijdel, oprecht, en geeft veel over voor haar vrienden

    Hobby's voetbal, shoppen en uitgaan


    het idee lijkt me echt geweldig

    Xx Lisa

    Goed
    Origineel

    Da komt mij bekend voor ^-^nie van hier op Q maar van een film ofsu


    Gilles (ll)

    Goed
    Origineel

    Da komt mij bekend voor ^-^nie van hier op Q maar van een film ofsu

    Jaaa, die film met Hilary Duff, cool idee anw.


    i need you like a heart needs a beat.

    Goed
    Origineel

    Da komt mij bekend voor ^-^nie van hier op Q maar van een film ofsu

    Jaa, the perfect man
    met hilary duff (zoals SamFaint al zei)
    Waarin ze de hele tijd verhuizen en de laatste stad zoekt hilary dan een man voor der moeder en bla bla bla... zodat ze zeker zouden blijven ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Jaa, the perfect man
    met hilary duff (zoals SamFaint al zei)
    Waarin ze de hele tijd verhuizen en de laatste stad zoekt hilary dan een man voor der moeder en bla bla bla... zodat ze zeker zouden blijven ^^

    dacht al dat ik het herkende :D
    haah das een supper film en dus die serie zal ook wl supper zijn <3


    Gilles (ll)

    (...)
    dacht al dat ik het herkende :D
    haah das een supper film en dus die serie zal ook wl supper zijn <3

    Jaa, dat is echt een superfilm! Maar ik heb geen idee of die goed gaat zijn xD Ik weet neit of ik hem héélgoed op de film ga laten gelijken...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam : Jazz

    Leeftijd

    Plaatje : http://www.scene-hair.net/wp-content/uploads/2008/06/blond-scene-hairstyle.jpg


    Tekstje:

    Haaii kidz<3
    De naam is zoals je al gezie hebt Jazz, nou eigelijk Jazmine maar zeg gewoon maar Jazz. Ik heb blonde haren, all naturale en hou van heb blauwe ogen. I love Sunglasses, IceCream, Hello Kitty, Friends& all that shit. Maar ik heb een hekel aan kindjes die denken dat ze dé beste zijn, spinnen, insecten& nerds. Ik kán erg lief zijn maar watch out cuz dit katje is niet om zonder handschoenen aan te pakken als je haar familie, harzlef of haar vrienden pijn doet. Ik huppel al zo'n 16 jaartjes hier op de aarde and love me life^^ Verder ben ik erg spontaan& niet op m'n mondje gevallen. Als hobbyheb ik dansen& ofcaauws zoals elk normaal meisje: SHOPPEN. Ik ben dól op kleren, mutsen en schoenen. Maar hunnypoohhzz ik moet eens gaan want ga shoppen met mijn BFje^^
    Miauwzz<3

    Karakter: Lief, spontaan, koppig, bitchy, snel jaloers, betrouwbaar&gevoelig

    Hobby's: Dansen&zingen