• Zat ik hier boven alleen, komt mijn zus binnen. Is het hier lekker stil, laat ze de deur open staan en vliegt die deur met dank door de wind, heel hard dicht.

    Dus, verschiet ik me dood, roep even haar naam krijg ik van haar op mijn dak omdat ik niet moet roepen en dat het mijn schuld is. |=

    Gosh, als je je verschiet mag je toch wel roepen? En waarom in godsnaam is het míjn schuld. Ze weet best dat als je boven komt, de deur àltijd dicht moet. Dat weet ze al langer dan vandaag en dat moet ondertussen wel een reflex zijn. ><

    En nu ben ik op mijn tenen getrapt.
    Maar goed, hebben jullie dat ook dat je met je zusje helemaal niet overeen kàn komen, omdat jullie té veel verschillen. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Dat heb ik met mijn broer ><


    You're a star in heaven.

    Broertje ja. Zussen heb ik niet ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wel met mijn broer. Like, toen hij 10 was en ik 6 hadden we ruzie om wie welke snorkel kan krijgen. En ik won:Y) En toen heb ik die snorkel nooit gebruikt.(krul)


    everything, in time

    Ik kan mijn zusje niet uitstaan. En zij mij niet. Gosh, maar als ze weer weg is, mis ik haar omdat.. weet ik veel. |:


    You'll never dream alone. <3

    Desolate schreef:
    Ik wel met mijn broer. Like, toen hij 10 was en ik 6 hadden we ruzie om wie welke snorkel kan krijgen. En ik won:Y) En toen heb ik die snorkel nooit gebruikt.(krul)


    Ahahaha! : D
    Omygosh. Dat is zo naaiend voor je broer en best wel grappig. x'D


    You'll never dream alone. <3

    ja :Y)

    zij is egt the opposite van mij xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    ja :Y)

    zij is egt the opposite van mij xD


    Mijn zusje is een tutje en ik alles behalve. °-°

    Dat kind is zo hatelijk erg. ><


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb 2 broers en kan heel goed met ze opschieten (:


    -

    Dan mag jij serieus heel veel van geluk spreken.


    You'll never dream alone. <3

    Met mijn broer .. We hebben eens in de GB ruzie staan maken (geen idee waarom) en mijn moeder schaamde zich. Is dit jaar gebeurt (ik ben 15, mijn broer 18)
    Maar soms kan ik wel met hem overweg ^^ Als we mijn mama plagen (A) en ik mis hem ook wel, als hij weg is


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heb ik ook met mijn achterlijk degoutant halfzuster van 10jaar, die denkt dat ze 18jaar is en dat de wereld aan haar voeten ligt. Ze wandelt zoals Paris Hilton het doet, denkt dat ze sexy is en dat alle jongen snaar haar kijken , en dat allemaal denkt ze , terwijl ze maar 10jaar is --'
    Ze molt mijn kamerdeur, als ze haar zin niet krijgt, verwijt mij van vanalles en geeft mij dan de schuld, van haar fouten. Ze is agressief en ik en mijn stiefbroer van 21 moeten dat allemaal slikken, mijn stiefbroer heeft geluk en woont bij zijn moeder, maar komt vaak eens hier langs in het cafe (ja ik heb een eigen cafe/taverne), en dan is ze hyper, wij twee denken dat ze ADHD heeft en ik heb een vriend van mij die ADHD heeft gevraagd wat de symptonen zijn, en hij heeft dat verteld en samen met mij mijn halfzus haar gedrag bekeken, en hij zegt dat ze het wel kan hebben, maar mijn moeder gelooft het niet en zegt dat ze het niet heeft, en als ik of Jonathan (mijn stiefbroer) erover beginnen , word ze woedend, en slaat en schopt ze erop los. Wij mogen niet terug slaan of haar eens doorelkaar schudden of schrik aanjagen, omdat wij 16 en 21 jaar zijn en zij maar tien. En ze chanteerd mij constant.
    Ik haat mijn halfzuster zo ergg!!

    ik dacht vroeger altijd dat ik en mijn broer nooit zouden overeenkomen, maar nu; hij is bijna 19 en ik ben er 16 en we begrijpen elkaar veel beter dan vroeger en komen nu heel goed overeen(A). What I'm trying to say: hoe ouder jullie worden, hoe minder verschillen je zal merken en hoe beter het zal gaan tss jullie..

    Kickson schreef:
    Heb ik ook met mijn achterlijk degoutant halfzuster van 10jaar, die denkt dat ze 18jaar is en dat de wereld aan haar voeten ligt. Ze wandelt zoals Paris Hilton het doet, denkt dat ze sexy is en dat alle jongen snaar haar kijken , en dat allemaal denkt ze , terwijl ze maar 10jaar is --'
    Ze molt mijn kamerdeur, als ze haar zin niet krijgt, verwijt mij van vanalles en geeft mij dan de schuld, van haar fouten. Ze is agressief en ik en mijn stiefbroer van 21 moeten dat allemaal slikken, mijn stiefbroer heeft geluk en woont bij zijn moeder, maar komt vaak eens hier langs in het cafe (ja ik heb een eigen cafe/taverne), en dan is ze hyper, wij twee denken dat ze ADHD heeft en ik heb een vriend van mij die ADHD heeft gevraagd wat de symptonen zijn, en hij heeft dat verteld en samen met mij mijn halfzus haar gedrag bekeken, en hij zegt dat ze het wel kan hebben, maar mijn moeder gelooft het niet en zegt dat ze het niet heeft, en als ik of Jonathan (mijn stiefbroer) erover beginnen , word ze woedend, en slaat en schopt ze erop los. Wij mogen niet terug slaan of haar eens doorelkaar schudden of schrik aanjagen, omdat wij 16 en 21 jaar zijn en zij maar tien. En ze chanteerd mij constant.
    Ik haat mijn halfzuster zo ergg!!


    Das balen. :|


    You'll never dream alone. <3

    Agony schreef:
    ik dacht vroeger altijd dat ik en mijn broer nooit zouden overeenkomen, maar nu; hij is bijna 19 en ik ben er 16 en we begrijpen elkaar veel beter dan vroeger en komen nu heel goed overeen(A). What I'm trying to say: hoe ouder jullie worden, hoe minder verschillen je zal merken en hoe beter het zal gaan tss jullie..


    Het is wel beter dan vroeger, maar ik mag haar gewoon niet. Ze is zo truttig en doet zo.. zo, ja, ik heb er geen woorden voor, maar ze doet raar. o-o

    Stiekem ben ik wel blij dat we niet zoals vroeger waren, want dat kind heeft mij bijna vermoord. -this one is no joke-


    You'll never dream alone. <3

    Dat had ik met mijn oudere zus, maar ondertussen kan ik d'r niet meer missen. ^^


    Let the Night embrace you