• Hii,ik heb nieuw iedee :D && jah,dit is een TH seri(word een tom love storry)
    idee:
    een meisje van 17 heeft een vriendje,axel,ze luistert altijd naar hem,ze heeft een beetje bang van hem,eigelyk heeft ze door hem byna geen vrienden meer,maar dat vind ze niet erg. Tot op een dag haar bf beld om te zeggen dat ze axel heeft geziin met een ander meisje,wat nu ??

    wel euhm ik heb deeze rollen:
    Hoofdrol: [DELETEx3]
    Bf Hoofdrol: [Nickaaii]
    Zus hOofdrol: [KimxGeorg]
    Vriendin(later in het verhaal) hoofdrol:
    Bitch: [Monkeyball]

    dit moet ik weten:
    Rol:
    naam:
    Leeftyd(vppr hoofdrol 17) :
    Tekstje:
    (owjah,en deeze was ik er vergeten by te zetten)fto:

    (H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Ik wil wel de bitch zijn xD

    naam: Lisa

    leeftijd: 17

    Tekstje: Hallo ik ben Lisa en ben 17 jaar, ik hou van Shoppen uitgaan, jongens versieren, enzo alle dingen die meisjes van mijn leeftijd wel doen hé. Ik heb een heel sterk karakter en wat me niet bevalt, ga ik ook duidelijk laten merken. Ik krijg altijd mijn zin, en wie me toch wil tegenspreken zal er niet goed vanaf komen. Op school heeft iedereen me graag, behalve dan die sukkels, maar die hoef ik dan ook niet. Waar ik een echte hekel aan heb zijn vissen, insecten reptielen, donkere ruimtes, Sukkels die mij proberen tegen te werken, en natuurlijk ook nog kleren zonder merk! Dat is als een mens zonder naam vind ik persoonlijk.

    Xx Lisa

    Rol: bf hoofdrol
    naam: Nickita
    Leeftyd(vppr hoofdrol 17) :18
    Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd wel vrolijk waarom geen idee ik geniet gewoon van me leven
    Ik ben bezig voor mijn rijbewijs kan gewoon niet w8ten tot ik heb heb hoe ik lekker niet meer te fietsen als het bijv. regent
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze ook echt niet vallen
    En al helemaal niet mijn bf ik geef veel om haar en weet ook niet wat ik nog zonder haar zal moeten we hebben samen altijd zoveel lol zonder haar is je leven gewoon saai
    Ik ben verslaafd aan lolly`s en kauwgom voor namelijk aan kauwgom ik word ook soms kauwgomjunkie genoemd xD
    Maar ik lijk mis van buiten een lief meisje zijn maar ik kan een bitch zijn hoor als het moet door voornamelijk voor me zelf en/of mijn vrienden op te komen
    Maar ik ga nu die man van mijn rijlessen staat te w8ten dus ik ga maar voordat hij ongeduldig word xD Bye Bye <3
    Foto:
    http://i211.photobucket.com/albums/bb230/animemaster12345/EMO_PUNK_ROCK_GIRL_by_ani123.jpg



    You can't touch music but music touch you

    Rol: zus Hoofdrol

    naam: Kim

    Leeftyd(vppr hoofdrol 17) : 18

    Tekstje:
    Alowha



    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben.Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)



    -XxX- Kim

    Hejj,wil iedereen dii al heeft gereageerd ff een foto toevoegen,ik was hem er vergeten by te zetten :P (H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Rol: Hoofdrol
    naam: Elisa
    Leeftyd(vppr hoofdrol 17) : 17
    Tekstje:
    Hallo People,,
    Ik ben Elisa en ben 17 jaar geleden op deze wereldbol gezet. Ik heb blond haar, tot op mijn schouders ongeveer en heb blauwe ogen. De perfecte combinatie zegt men altijd --" Mensen zeggen dat ik lief, eigenwijs, koppig, prikkelbaar, naïef & betrouwbaar ben. Ik woon nog altijd samen met mijn ouders en heb ook nog een zus waar ik echt wel van hou!! Ik heb een vriend Axel, een echte schat. Ik zie hem graag en hij ziet me ook echt graag! ^^ Vrienden heb ik niet echt meer, omdat ik al mijn tijd in Axel steek. En hij heeft het ook niet echt graag als ik hem in de steek laat. Ik hou van volleybal, muziek luisteren, mijn kat & tv kijken. Verder haat ik echt insecten & spruitjes. Die kun je me echt niet dwingen te eten. Ik zit nog altijd op school en ben ook wel van plan nog verder te studeren. Als ik dat kan en mag tenminste. Maar ik moet jullie laten. Doeii! <33.
    (owjah,en deeze was ik er vergeten by te zetten)fto: http://i111.photobucket.com/albums/n142/funkychikn/Girls/blonde.jpg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    && anders wil ik wel een andere rol :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hejj,wil iedereen dii al heeft gereageerd ff een foto toevoegen,ik was hem er vergeten by te zetten :P (H)

    Okey is goed en bedankt voor de rol <3


    You can't touch music but music touch you