• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:17 ]

    Ik ben zo tyfus olie dom. I hate myself, ok bye


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind het vies om meerdere keren dezelfde handdoek te gebruiken.
    Luxe probleem.

    Ps, waarom slaap ik nog niet? Ik moet om 6 uur mijn bed uit.

    Pps, i like you a fucking lottle. Ja, lottle.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 23:48 ]

    ikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelfikhaatmezelf


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ok ik ben echt te dom.


    Edit: En nu ook boos. Want niet zo dom als hij me uit maakt.

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 0:13 ]


    The truth is out there.

    Oké, maar leg me uit waarom ze zo perfect is en letterlijk de personificatie van zonnestralen en omg, ik ga dood


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Memo to self, never share your feelings with anyone. En nu echt Veerle. Veel veiliger zonder.


    The truth is out there.

    Op naar het ziekenhuis.

    Keelontsteking, bluh. Maar het was het allemaal waard.


    Lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    #dead


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dis gun be fun

    rattle rattle 😏


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Well, ik hoop echt dat dit onderzoek niet zo vaak hoeft, want het was echt vervelend en deed zo veel pijn.

    6 weken lang heb ik thuis alles gedaan. Ik had 2 examenweken, maar ik heb ervoor gezorgd dat er boodschappen waren, dat de hond en de kat eten hadden, dat het huis schoon was en wat krijg ik ervoor terug? Niets.
    Fijn dat je weer thuis bent mam, maar het was een stuk beter zonder jou.
    We hebben een schoonmaker die we 15 euro per uur betalen , maar toch moet ik tijdens mijn ontbijt het vuilnisbakje in de badkamer schoonmaken en als er wat van zeg sla je me half in elkaar en ga je de rest van het ontbijt door over hoe een vreselijk mens ik ben en over hoe moeilijk jij het hebt gehad en hoe je beter een eind aan je leven kan maken. Hoe ik maar moet bidden dat je dood neervalt

    Ik had behoefte aan een knuffel na die 6 weken, maar het werd een ijskoude douche. .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh ns, you never fail in making me salty as fuck 💞


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)