• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:17 ]

    Ik ga wel slapen of zo. Het is niet dat dit (saaie) boek me vanavond nog zal gaan boeien.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Boek erbij, kop thee en m'n bed in


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"


    Me


    Tijd voor koffie.

    Nu moet ik echt gaan slapen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Waarom had die leuke jongen nou een vriendin?!


    •

    *zucht* ik heb er echt schijt genoeg van.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    *zucht* ik heb er echt schijt genoeg van.


    This ain't no place for no better man.

    Hmmm.. hoe ga ik onder die afspraak bij de praktijkondersteuner vandaan komen...? Ik heb namelijk echt niet de behoefte om te vertellen hoe graag ik weer mezelf op verschillende manieren wil pijn doen.

    Ik ga maar douchen, en zorgen dat ik mezelf niet expres laat vallen zodat ik iets breek. Oh god..

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 22:25 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    omg hahaha saar be that one not clingy girlfriend #waaromgaankijkennaarvoetbalindekou

    /// de drang om gewoon NU NU NUUU te kappen met school aaahhh :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    is before i fall niet gewoon letterlijk groundhog day

    Ik ben echt compleet dood.... Gister in Disney was echt geweldig, maar vandaag werken was een slechte keuze....


    Stenenlikker

    Ik ga geen zeewier eten.

    Duckling schreef:
    omg hahaha saar be that one not clingy girlfriend #waaromgaankijkennaarvoetbalindekou

    /// de drang om gewoon NU NU NUUU te kappen met school aaahhh :')


    ik ben hier zo niet voor gemaakt he

    gf1: oh wow zag je die pass van mijn vriendje like wie belt ajax???
    gf2: hihih mijn ventje kan zo hard rennen
    me: de tering het is hier koud

    //

    vrouwen kunnen zo slecht denken over vrouwen


    i put the fun in funeral

    Dat mensen zo laag kunnen zakken verbaast me nu tot de dag van vandaag nog steeds..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    (...)

    ik ben hier zo niet voor gemaakt he

    gf1: oh wow zag je die pass van mijn vriendje like wie belt ajax???
    gf2: hihih mijn ventje kan zo hard rennen
    me: de tering het is hier koud

    //

    vrouwen kunnen zo slecht denken over vrouwen


    wat is het nut van te gaan kijken naar een training van je vriendje???? ik ben hier ook niet echt voor gemaakt hahhaa een match kan ik nog inkomen maar dan moet het een speciale zijn of zo en niet elke week k want ik vind voetbal niet eens interessant haha

    /// ik hoop dat je fucking jaloezie echt je ondergang wordt want je kan toch ook nooit blij zijn met wat je hebt jeez wees eens gelukkig van de simpele dingen in het leven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys