• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 16:08 ]


    Caution first, always.

    Het fijne van niet tot eind hoeven werken: Als het een enorme chaos is op de afdeling en ik ben klaar, is het niet mijn probleem en ik kan gewoon naar huis.
    Als ik moet sluiten, mag ik pas naar huis als het klaar is..


    Stenenlikker

    Het is moeilijk te geloven dat er mensen op aarde zijn die niet aan het schreeuwen zijn over de nieuwe star wars trailer


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Vandaag was leuk ^^ ik was alleen veel te verlegen. Ugh, nouja maandag een nieuwe kans :3

    Yrden schreef:
    Vandaag was leuk ^^ ik was alleen veel te verlegen. Ugh, nouja maandag een nieuwe kans :3


    DETAILSSSSS


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    (...)

    DETAILSSSSS

    Die krijg je zo wel via app. Eerst ff bijkomen van deze lange dag. (:

    Yrden schreef:
    (...)
    Die krijg je zo wel via app. Eerst ff bijkomen van deze lange dag. (:


    Vol verwachting klopt mijn hart (nerd)

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 20:01 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mood:


    26 - 02 - '16


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eerst wilde Quizlet wel scrollen en nu all of the sudden ook niet meer. Ik wil gewoon alles uit het raam gooien oid fml en het laatste wat ik wil is een fucking paasei als ik een spelfoutje uit mijn reactie wil halen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 20:36 ]


    26 - 02 - '16

    Hou alsjeblieft je tering bek want je weet dondersgoed waarom ik niet naar school kon de laatste weken. Teringwijf


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Normaal schreef:
    Eerst wilde Quizlet wel scrollen en nu all of the sudden ook niet meer. Ik wil gewoon alles uit het raam gooien oid fml en het laatste wat ik wil is een fucking paasei als ik een spelfoutje uit mijn reactie wil halen.

    Tabblad sluiten en opnieuw openen verhelpt het. Ligt aan chrome.

    Oke, wat ga ik doen. Reageren, schrijven of mijn profiel maken? Alles moet morgen sowieso af zijn en ik heb morgen geen tijd. Hmmm


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    :c 😔


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MingMing schreef:
    :c 😔

    same
    Je kan altijd met mij praten, lieverd <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ed Sheeran ga weg. #GeenHaatEnkelVervelendInMijnPlaylist


    — Inner peace, it's hard to find. —