• R I V E R D A L E

    • • •

    Our story is about a town; a small town and the people who live in the town. From a distance, it presents itself
    like so many other small towns all over the world... safe, decent, innocent. Get closer though and you start
    seeing the shadows underneath. The name of our town is Riverdale.



    11 juli 2017. Het lichaam van populaire football captain en opvolger van Rosenbloom Industries, Oliver Rosenbloom, wordt teruggevonden in Sweetwater River. Niet alleen de onopgeloste moord is een mysterie dat het stadje uit haar slaap ontwaakt, maar meer en meer geheimen komen aan het licht. Elke familie in Riverdale heeft wel iets te verbergen en vaak blijken deze geheimen een verband met elkaar te hebben. De één heeft een vader achter de tralies, de ander heeft een relatie met een docent of leeft in een kleine opbergkast op school. De belangrijkste vraag is echter: wie heeft Oliver Rosenbloom vermoord?


    Extra informatie |
    Riverdale
    Locaties:
    — Riverdale High School: opgericht in 1941. Thuis van de Riverdale Bulldogs en de River Vixens. De schoolkleuren zijn blauw en goud. De school heeft ook een schoolkrant: The Blue en Gold. Directeur: ?
    — Sweetwater River: verscholen in de bossen (waaronder Eversgreen Forest) van Riverdale. Vormt de grens met het naburig stadje Greendale.
    — Town Hall: Burgemeester ?
    — Sheriff Station: Sheriff ?
    — Pop's Chock'lit Shoppe: een populaire diner in Riverdale, eigendom van Pop Tate.
    — Twilight Drive-In: een nu gesloten drive-in in Riverdale. Enkele van de Southside Serpents verbleven op het terrein. Het gerucht gaat de ronde dat een rijke buitenlander het terrein heeft opgekocht.
    — Whyte Wyrm: een bar in het zuiden van Riverdale. Het is een hangoutplek van de Southside Serpents en de meeste andere bewoners blijven daar dan ook uit de buurt.

    Southside Serpents
    De Southside Serpents is de benaming voor de bikerbende vol gevaarlijke criminelen die voornamelijk aan de zuidkant van Riverdale wonen.

    The (Riverdale) Register
    Het lokale nieuwsblad.
    — Eigenaars: ?

    The Blue and Gold
    De schoolkrant. Nadat het lichaam van Oliver Rosenbloom werd teruggevonden, besloot de redactie van The Blue and Gold erachter te komen wie hem heeft vermoord.
    — Hoofdredacteur: ?
    — Redactie: ?

    Sportteams
    Riverdale Bulldogs
    — Coach: ?
    — Captain: ?
    — Spelers: ?

    Riverdale Vixens
    — Captain: ?
    — Leden: ?

    Riverdale Water Polo Team
    — Captain: ?
    — Leden: ?

    Riverdale Athletics Team
    — Captain: ?
    — Leden: ?

    Regels |
    — Lees de notities bij het lijstje en de extra informatie nauwkeurig. Vragen mogen altijd gesteld worden.
    — Geen personages, namen of faceclaims uit de serie. Je mag je personage best op iemand baseren, maar wees creatief en origineel.
    — 300 woorden per post.
    — Wees beleefd.
    — Quizlet huisregels gelden natuurlijk.

    Lijstje |
    Naam
    Leeftijd — Ik zou me het liefst voornamelijk richten op highschoolers, al is alles toegestaan van mij.
    Innerlijk — Niet alleen in puntjes.
    Uiterlijk — Foto en beschrijving.
    Geschiedenis & familie — Een stamboom is altijd handig, zeker wanneer de familie van je personage geschiedenis heeft met die van andere personages.
    Geheim — Wees niet cliché. Ik weet dat dit het leukst zijn om te spelen, maar er zijn meer geheimen dan daddy issues en depression. Je mag maar dan één geheim hebben. Het kan ook dat de familie van je personage een geheim heeft in plaats van je personage zelf, maar dat kent je personage dat geheim niet. Sidenote: als iemand degene wil spelen die Oliver heeft vermoord, stuur me een pb'tje met een motief en dan kunnen we dat even bespreken. Het spreekt voor zich dat degene die Oliver heeft vermoord dat (nog) niet in zijn/haar rol vermeld.
    Relaties — Liever geen crushes op voorhand af te spreken. Ik wil het natuurlijk wel realistisch houden, dus een aantal zijn toegestaan evenals al bestaande relaties, maar de nadruk in deze rpg ligt op de dood van Oliver Rosenbloom en de geheimen. Dus niet op romantische relaties. Iedereen kent iedereen in Riverdale, dus kan je elkaar prima kennen op andere manieren.
    Extra — Hobby's, status, likes, dislikes, sportteams, buitenschoolse activiteiten (zoals de Blue & Gold, etc)


    Rollen |
    Jongens
    — Hoofdredacteur Blue and Gold — Dizzee





    Meisjes
    — Captain Riverdale Vixens — Sempre




    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:46 ]


    kindness is never a burden.

    Hm mag ik de captain van de Riverdale Vixens?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    (MT for now)


    Heaven is a place that we all have

    Sempre schreef:
    Hm mag ik de captain van de Riverdale Vixens?


    Staat erbij (:


    kindness is never a burden.

    ***

    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 22:58 ]


    Bowties were never Cooler

    --> Slotje op aanvraag


    in love with the fictional characters, I'm sorry