• Hallo lieve en getalenteerde Quizletters.

    Ik ben deze week aan een verhaal gestart en zou hier graag een cover voor willen hebben.
    Zijn er mensen die mij willen helpen?

    - Informatie onder de spoilers:

    Samenvatting:

    Nicole Dunn is een jonge heks in het rustige , maar saaie stadje Oulfold. Als Stargazer is het aan haar om de occasionele uitbarstingen van Wild Magic bekend als Starfall te absorberen.
    Ondanks haar magische erfgoed is Nicole's leven vrij gewoontjes ... tot dat de Starfalls beginnen toe te nemen en een probleem genaamd Starflood ontstaat.

    Nicole word benaderd, door een mysterieuze lid van de Heksenraad, die haar verteld dat er maar een oplossing is om de Starflood te kalmeren en dat is een ritueel met haar, een mens en een andere heks. Maar daar zitten natuurlijk risico's aan verbonden.

    Welk pad van Hekserij zal betreden tijdens het redden van de wereld en wat voor gevolgen hebben de keuzes die ze onderweg maakt?


    Cover:


    Titel: Stargazer (ook graag eentje zonder titel)
    Verticaal
    Kleur (maar niet kinderlijk)
    Faceclaims:
    Ashley Greene als Julie


    Ian Somerhalder als Niklas


    Michael B Jordan als Tyrone


    Evt foto's: Sterrennacht, bos, magie (dit moet allemaal wel strak ogen, dus niet kinderlijk)
    Sfeer : Spannend, donker, magisch

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 20:23 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Als ik tijd heb zou ik wel een poging voor je willen wagen. ^^


    Credendo Vides

    Ik wil eventueel wel een poging wagen (: Ik moet wel even kijken hoe ik met mijn tijd zit.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb heel wat moeite ermee gehad, want niks deed wat ik wilde en het klopte allemaal niet. Uiteindelijk heb ik er wel iets uitgekregen, maar het is niet wat je wilde. Toch wilde ik hem laten zien, want beter luisterend naar de vraag dan dit wordt het helaas niet.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb heel wat moeite ermee gehad, want niks deed wat ik wilde en het klopte allemaal niet. Uiteindelijk heb ik er wel iets uitgekregen, maar het is niet wat je wilde. Toch wilde ik hem laten zien, want beter luisterend naar de vraag dan dit wordt het helaas niet.




    Dankjewel voor het proberen. Maar het is inderdaad niet helemaal wat ik zoek.

    :)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ook iets geprobeerd met een subtiel GIFje erin. Heb geen idee of dit is waar je naar opzoek was, maar ik vond het leuk om ermee bezig te zijn. ^^


    Ugh... Ik weet niet precies wat hem zo wazig maakt, maar ik zal kijken of ik dat op kan lossen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als ik tijd heb zou ik wel een poging voor je willen wagen. ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:



    Hoewww wow die is echt mooi!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    MAGICALBEASTS schreef:
    (...)

    Hoewww wow die is echt mooi!

    Ik twijfel nog over het lettertype but thanks ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.