• Poeeh! ik ben Boos :O
    ik zit al kei lang uit te kijken naar 20 december ^^
    Want dan ging ik naar Concert vn Freaky Age xD
    en ik kreeg vandaag die Uren blijkt da die pas om Half 1 spelen :O S'Avonds :O en men laaste trein is om 11 uur :'(
    Poeeh, nu ben ik ni goej gezint se xD


    Your Butt is Mine!

    Oeh, haat aan de treinen :Y)

    Mss kunnen je ouders je brengen of terugvoeren en whatever? (or maybe kun je daar blijven slapen fzo)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    xd seksy.
    ik ken ze niet, maar balen. xd

    Oeh, haat aan de treinen :Y)

    Mss kunnen je ouders je brengen of terugvoeren en whatever? (or maybe kun je daar blijven slapen fzo)

    Mijn Plan xD : Ik vraag aan Freaky Age xD of die mij met de tourbus naar huis wille doen (A) maar dan heb ik een klien probleem als die nee zegge xD Men ouders kome ni denk ik want das nogal redelijk ver! xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Mijn Plan xD : Ik vraag aan Freaky Age xD of die mij met de tourbus naar huis wille doen (A) maar dan heb ik een klien probleem als die nee zegge xD Men ouders kome ni denk ik want das nogal redelijk ver! xD


    Strak plan :P
    zou je niet beter een plan B hebben (Steel gewoon Lenny's hoed en zeg dan dat je hem niet terug geeft tot ze jou naar huis willen voeren :P)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Vraag je ouders, Tantes, ooms
    Of vergeet Freaky Age en ga met mij naar Dutch Dirty[/Ookal zijn we daar te jong voor, Me broer mag der inxD]

    (...)

    Strak plan :P
    zou je niet beter een plan B hebben (Steel gewoon Lenny's hoed en zeg dan dat je hem niet terug geeft tot ze jou naar huis willen voeren :P)

    Whaha xD ik Lig Effe Strijk xD
    Jaa xD ik pik dieje zen Hoed xD en dan ben ik thuis xD en dan gaf ik dieje ng nii af ^^ ik hou hem als herinnering xD


    Your Butt is Mine!

    Vraag je ouders, Tantes, ooms
    Of vergeet Freaky Age en ga met mij naar Dutch Dirty[/Ookal zijn we daar te jong voor, Me broer mag der inxD]


    Whaha xD kk ik ga Mee :P


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Whaha xD ik Lig Effe Strijk xD
    Jaa xD ik pik dieje zen Hoed xD en dan ben ik thuis xD en dan gaf ik dieje ng nii af ^^ ik hou hem als herinnering xD


    Maak dan eerst dat ze hem handtekenen en dan ook nog eens een blaadje papier laten handtekenen en dat dan op internet verkopen en dan ... ben je rijk :O

    [/totaal té melig]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    Maak dan eerst dat ze hem handtekenen en dan ook nog eens een blaadje papier laten handtekenen en dat dan op internet verkopen en dan ... ben je rijk :O

    [/totaal té melig]

    Whaha xD ik kan de Gehandtekende Zweetdoek van Lenny al verkopen (A) kvind nog altij stoer dak dieej gekregen heb (A) ^^


    Your Butt is Mine!

    Kan er niemand je komen halen? (:

    (...)
    Whaha xD ik kan de Gehandtekende Zweetdoek van Lenny al verkopen (A) kvind nog altij stoer dak dieej gekregen heb (A) ^^


    Dat is ook stoer jog !
    Geez, je zou er MILJOENEN voor kunne verdienen :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kan er niemand je komen halen? (:

    Das in Limburg en ik woon in Antwerpe en ik denk ni da ze mij om half 2 wille kome hale :O


    Your Butt is Mine!

    20DEC is mijn broertje jarig ^^.


    I want my bloody cheese now!^^

    Boek een hotel in Antwerpen!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Boek een hotel in Antwerpen!;)

    xX

    MAar ik moet in antwerpen geraken :Y)


    Your Butt is Mine!