• ◆ THE BRONZE REEF ◆
    Rollentopic | Speeltopic | Praattopic


    Bespreek hier alle zaken over The Bronze Reef. Aan iedereen die een Supermens heeft, graag HIER toestemming vragen voor de kracht van jouw personage. Geef niet alleen een naam van de kracht, maar ook een omschrijving. Graag hierin ook beschrijven hoe de kracht zich uit als slechts 10% ervan gebruikt kan worden. Op die manier kan ik beoordelen over de kracht goed is. Aan alleen een naam heb ik niets, omdat ik dan niet weet wat de kracht inhoudt.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 16:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Underscore schreef:
    Ik ga een superkind ontwerpen :) Ik las alleen net dat hij/zij dus op Bronze Reef geboren is. Is er iemand die een kind wil van rond de 10?
    En zo niet moet ik dan doen dat de moeder is overleden ofs?


    Ik zou er geen problemen mee hebben maar ze is nog maar negentien wat het dus niet heel realistisch maakt. Wel kan ze eventueel als niemand anders zich aanbied zich zorgen over haar kunnen maken en haar misschien zien als een verloren zusje of zoiets ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hygge schreef:
    (...)

    Ik zou er geen problemen mee hebben maar ze is nog maar negentien wat het dus niet heel realistisch maakt. Wel kan ze eventueel als niemand anders zich aanbied zich zorgen over haar kunnen maken en haar misschien zien als een verloren zusje of zoiets ^^


    Ja 19 word lastig, als ze nou 29 was had ik er geen problemen mee gehad, maar het idee van een verloren broertje/zusje is leuk :) Mijn personage is onzijdig, omdat het kind de kracht heeft om van geslacht te wisselen en verschillende gedaantes aan te nemen. Hierdoor is het geen jongen en geen meisje haha


    ~My Mind Is Free~

    Zijn er personen met een supermens die de persoonlijke slaaf zouden willen zijn van mijn mannelijke wetenschapper? Het is dan anders dan anders, mijn wetemschapper is zo naïef dat hij denkt dat het een 'persoonlijke assistent' is in plaats van een slaaf.


    Edgecomb schreef:
    Zijn er personen met een supermens die de persoonlijke slaaf zouden willen zijn van mijn mannelijke wetenschapper? Het is dan anders dan anders, mijn wetemschapper is zo naïef dat hij denkt dat het een 'persoonlijke assistent' is in plaats van een slaaf.

    Dena misschien?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Edgecomb schreef:
    Zijn er personen met een supermens die de persoonlijke slaaf zouden willen zijn van mijn mannelijke wetenschapper? Het is dan anders dan anders, mijn wetemschapper is zo naïef dat hij denkt dat het een 'persoonlijke assistent' is in plaats van een slaaf.


    Ik heb ook Sophamoara ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik zal even wachten totdat alle rollen van de Supermensen staan, dan kan ik ook kijken wie er het beste bij hem past. (:


    Mijn rol, Justine/Sky is af! (Op de quotes na.)
    Is er iemand die een relatie met haar wilt?
    En ik zou sowieso graag iemand willen hebben waar Sky de persoonlijke slaaf van is als dat kan. :)

    Ehm, iemand heeft op pagina 3 van rollentopic iets geplaatst wat malware bevat, waardoor ik niet meer op die pagina kan komen en dus ook niet meer bij mijn rol kan... Volgens mijn chrome gaat het over iets van fabmansion.com, dus waarschijnlijk een afbeelding daarvan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb voor de zekerheid mijn post even weggehaald, wil je het nu nog eens proberen?

    Ik kan er nu wel weer op, dus ik denk dat het ligt aan een van de fotos die je gebruikt hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb de foto in kwestie al gevonden en weggehaald. :)

    Hey,
    Geen idee of ik het moet melden, maar ik ga vandaag naar zee voor vijf dagen en hoogstwaarschijnlijk heb ik daar niks van Wi-Fi, en zal ik mijn rol dus ook niet kunnen plaatsen (en überhaupt maken, want dan kan ik Q niet openen om te kijken hoe de lay-out valt). Is dit een erg groit probleem? Als het heel erg lastig is, dan wil ik eventuerl mijn rol laten vallen zodat ik geen 'lege' reservatie heb en als ik terugkom reserveren wat nog vrij is, maar als het niet zo erg stoort laat ik het hoe het is. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Llywelyn schreef:
    Hey,
    Geen idee of ik het moet melden, maar ik ga vandaag naar zee voor vijf dagen en hoogstwaarschijnlijk heb ik daar niks van Wi-Fi, en zal ik mijn rol dus ook niet kunnen plaatsen (en überhaupt maken, want dan kan ik Q niet openen om te kijken hoe de lay-out valt). Is dit een erg groit probleem? Als het heel erg lastig is, dan wil ik eventuerl mijn rol laten vallen zodat ik geen 'lege' reservatie heb en als ik terugkom reserveren wat nog vrij is, maar als het niet zo erg stoort laat ik het hoe het is. ^^


    Nee hoor, geen probleem!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Relatielijstje: Justine "Sky" Faith Williams

    • Iemand waar ze persoonlijke slaaf van is
    • Een beste vriendin
    • Een beste vriend
    • Iemand die ze wel eens genezen heeft
    • Iemand die ze niet mag
    • Iemand die haar niet mag
    • Eventueel iemand die haar wel eens in de problemen heeft gebracht
    • Ienand die altijd bij haar klaagt over het eiland
    • Eigen suggesties zijn ook welkom

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 23:41 ]

    Sawry guys, mijn rol komt als het goed is morgenmiddag!

    (nog iemand die getrouwd wil zijn met mijn Bronze man?)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.