• ◆ THE BRONZE REEF ◆
    Rollentopic | Speeltopic | Praattopic


    Bespreek hier alle zaken over The Bronze Reef. Aan iedereen die een Supermens heeft, graag HIER toestemming vragen voor de kracht van jouw personage. Geef niet alleen een naam van de kracht, maar ook een omschrijving. Graag hierin ook beschrijven hoe de kracht zich uit als slechts 10% ervan gebruikt kan worden. Op die manier kan ik beoordelen over de kracht goed is. Aan alleen een naam heb ik niets, omdat ik dan niet weet wat de kracht inhoudt.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 16:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Merodeadores schreef:
    En nog een vraagje haha, hoe wordt bepaald wat ze doen?


    Goede vraag. Ze worden ingedeeld op basis van wat ze kunnen (bijvoorbeeld qua bouw), dit wordt gedaan door bepaalde bewakers en mensen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bepaalde mensen kunnen ook kiezen voor een persoonlijke "slaaf" maar dat gebeurt niet heel vaak.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mt


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lukas staat er c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zoek voor Lukas een vrouwelijke "slaaf" die hij zelf heeft uitgezocht. Iemand een vrouw in de aanbieding?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik zoek voor Lukas een vrouwelijke "slaaf" die hij zelf heeft uitgezocht. Iemand een vrouw in de aanbieding?


    Ik heb mijn nog niet bestaande personage :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik overigens wat langer uitstel krijgen voor het maken van mijn rol? Ik ben op het moment nog steeds ziek, knap gelukkig wel al wat op, maar weet niet of het me het weekend al gaat lukken om aan mijn rol te werken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nerha schreef:
    Kan ik overigens wat langer uitstel krijgen voor het maken van mijn rol? Ik ben op het moment nog steeds ziek, knap gelukkig wel al wat op, maar weet niet of het me het weekend al gaat lukken om aan mijn rol te werken.


    Natuurlijk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Natuurlijk!


    Dankje!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ziegler schreef:
    Ik zoek voor Lukas een vrouwelijke "slaaf" die hij zelf heeft uitgezocht. Iemand een vrouw in de aanbieding?


    Ik heb ook Sophamoara (is die naam overigens moeilijk genoeg?)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Zijn tatoeages nog steeds een ding?

    Ik heb namelijk een fc die helemaal onder de tatoeages zit dus tja.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 15:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag mijn Puppeteer/blood bender en drieëntwintig zijn? — "The user takes control over motor functions of humanoid forms, whether living, dead, or objects, as if they were a marionette." Hij doet dit doormiddel van het bloed te besturen in de aderen van iemand. Hij is in principe een water stuurder, maar heeft enkel ooit bloed kunnen sturen, omdat dit een andere samenstelling heeft dan water. Dit komt voornamelijk omdat water helder/puur is en [naam hier] geen heldere "ziel" meer heeft. Toen hij heel klein was, kon hij in zekere maten water sturen, maar toen zijn ziel troebeler werd, werden zijn krachten dat ook. Zijn krachten zijn als het ware meegegroeid met zijn karakter en nu kan hij enkel nog maar nare dingen doen met deze krachten. (dit is een beetje slecht uitgewerkt, maar zoiets wil ik doen, is dat goed?)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    Mag mijn Puppeteer/blood bender en drieëntwintig zijn? — "The user takes control over motor functions of humanoid forms, whether living, dead, or objects, as if they were a marionette." Hij doet dit doormiddel van het bloed te besturen in de aderen van iemand. Hij is in principe een water stuurder, maar heeft enkel ooit bloed kunnen sturen, omdat dit een andere samenstelling heeft dan water. Dit komt voornamelijk omdat water helder/puur is en [naam hier] geen heldere "ziel" meer heeft. Toen hij heel klein was, kon hij in zekere maten water sturen, maar toen zijn ziel troebeler werd, werden zijn krachten dat ook. Zijn krachten zijn als het ware meegegroeid met zijn karakter en nu kan hij enkel nog maar nare dingen doen met deze krachten. (dit is een beetje slecht uitgewerkt, maar zoiets wil ik doen, is dat goed?)


    I like the idea! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Paddiecakes schreef:
    Zijn tatoeages nog steeds een ding?

    Ik heb namelijk een fc die helemaal onder de tatoeages zit dus tja.


    Ja hoor!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga een superkind ontwerpen :) Ik las alleen net dat hij/zij dus op Bronze Reef geboren is. Is er iemand die een kind wil van rond de 10?
    En zo niet moet ik dan doen dat de moeder is overleden ofs?

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 18:40 ]


    ~My Mind Is Free~