• • Het Verhaal •

    We zijn vele jaren verder en de meeste Disney prinsessen hebben hun happy ending wel gevonden of althans dat is wat ze altijd beweren toch? In dit geval is dat zeker niet waar, er lijkt nooit een happy ending aan te komen voor deze prinsessen. Zoals iedereen weet hebben Disney prinsessen vaak nogal een verleden, zo is de een gered uit een toren en de ander is een lange tijd in slaap geweest tot ze werd wakker gekust. Stuk voor stuk hebben ze ieder hun eigen verhaal om te vertellen, over hun liefdesleven en wat hun dan de beste Disney prinses zou maken. Zonder dat ze het zelf echter door hadden gooiden ze hun eigen happy ending weg en creëerde een nieuw probleem.
    Er was namelijk een wedstrijd op komst tussen iedere Disney prinses die het ooit ver genoeg geschopt hebben om beroemd te worden, in films te verschijnen of zelfs hun eigen verhaal in boeken hebben gekregen. Iedere Disney prinses wil zijn of haar plek als de beste Disney prinses bevestigen. Dat doen ze door gezamenlijk aan een wedstrijd mee te doen, een wedstrijd die hun vorige leven helemaal lijkt te laten verdwijnen.


    • De Wedstrijd •

    De wedstrijd bestaat uit verschillende opdrachten en shout outs. De opdrachten zullen qua moeilijkheidsgraad voor iedere prinses verschillen. De opdrachten worden namelijk vaak vooral op een prinses in het specifiek gericht, deze kan het daardoor juist extra moeilijk of makkelijk krijgen. Na twee opdrachten te hebben gespeeld volgen de shout outs. Hiervoor maak ik een poll aan waarin je kunt stemmen op een van de Disney prinsessen. Wie de meeste stemmen krijgt zal uit de wedstrijd liggen. Echter lig je er dan niet helemaal uit. Je kan nog steeds meedoen aan alle opdrachten en shout outs, je maakt echter geen kans meer om de beste Disney prinses ooit te worden.
    De winnaars van de opdrachten zullen een extra stem krijgen en mogen zelf bepalen wanneer ze deze inzetten. Nu kun je niet twee keer stemmen in een poll maar deze stem kun je dan via een privé bericht aan mij doorgeven.
    De verliezers van de opdrachten krijgen een extra stem om eruit gegooid te worden. Verlies je sta je dus al met 1-0 achter.

    • De Opdrachten •
    Hier komen de opdrachten te staan.
    Inbreng is natuurlijk altijd welkom!


    "The greatest risk any of us will take is to be seen as we are."




    • De Rollen •

    Disney prinses • Faceclaim • Gebruiker • Pagina
    • Alice • Willow Shields • Bouncing • ?
    • Sleeping Beauty • Elle Fanning • Yellowstuff • ?
    • Snowwhite • Adelaide Kane • Pinkystuff • ?
    • Cinderella • Taylor Swift • Stormfly • ?
    • Merida • ? • Aniketos • ?
    • Pocahontas • Cindy Kimberly • Hygge • ?
    • Mulan • Im Nana • Aniketos • ?
    • Belle • ? • Aniketos • ?

    Als er nu veel potentie is voor deze RPG dan kan ik later eventueel ook nog andere rollen toevoegen.

    • Het Invullijstje •

    • Rol •
    • Naam •
    • Leeftijd (tussen de 16 en 24) •
    • Innerlijk •
    • Uiterlijk (faceclaim is ook toegestaan maar zorg dat ze lijken!) •
    • Verleden •
    • Angsten •
    • Extra •
    • Relaties •

    • Waar? •

    Alle prinsessen zitten gezamelijk in een huis. Ieder heeft dan ook een kamergenootje, en of je diegene nu aardig vindt of niet ruilen is geen optie. De kamers zien er als volgt uit, er is dus een twee persoonsbed voor iedere schone slaapster een. Dan is er nog een groot raam met uitzicht over de tuin of oprit. Dan deel je met je kamergenote een badkamer . Deze bevat twee wasbakken, een grote douchekabine, een bad, een toilet en een make-up tafel. Je hebt een grote tuin met verscheidene hangmatten, een groot zwembad en een knus maar gezellig tuinhuisje. De woonkamer is erg groot en bevat een grote bank en televisie. Er staan hier en daar wat bureaus tegen de muren, hier kunnen ze dan rustig een boek lezen of net wat je wil. Dan is er nog een grote keuken waar je met meerdere mensen kan koken. Want ook dat leren de prinsessen op dit avontuur, er zullen geen bediendes noch lijfwachten zijn. In het geheel ziet het huis er prachtig en groot uit.

    • De Regels •

    • Natuurlijk de huisregels van Quizlet
    • Alleen ik maak de topics aan, tenzij anders vermeld
    • Iedere post gelieve boven de 200 woorden maken, als dit een keer niet lukt snap ik dit wel.
    • Ruzie maken in de RPG is toegestaan, houd het wel netjes.
    • Geen ruzie maken buiten het topic om.
    • 16+ mag, wel even boven je post vermelden (al betwijfel ik of je dit gaat gebruiken)
    • Off-topic graag in het praattopic zetten, niet in het rollentopic
    • Bespeel niet andermans personage indien hier geen toestemming voor is gegeven.
    • Er is geen maximum aantal personages, zorg wel dat je ze dan niet gaat verwaarlozen.
    • Na anderhalve week geen reacties, stuur ik je gastenboek berichtje met een reminder.
    • Als je vragen hebt ben niet bang ze te stellen.
    • Veel plezier!


    • De Topics •

    • Praattopic 1 •
    • Speeltopic 1 •

    • Nog beschikbaar •

    • The swan princess
    • Belle
    • Jane
    • Duimelientje
    • De prinses en de kikker (Tiana)
    • Meg (Hercules)
    • Jasmine
    • Giselle (Enchanted)

    "Happiness is a state of mind. It's just according to the way you look at things."

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 8:22 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil nog steeds meedoen, en als het moet wil ik ook een derde personage op me nemen!
    Voor Hygge was het ook een tegenslag om het tot een wedstrijd te veranderen, dus we kunnen er gewoon het beste van maken, toch?
    Ik heb dan nu Mulan, Merida en Belle met als FC: Emma Watson...
    Is dat oke?
    Ik heb er ontzettend veel zin in!!
    (flower)


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    Ik wil nog steeds meedoen, en als het moet wil ik ook een derde personage op me nemen!
    Voor Hygge was het ook een tegenslag om het tot een wedstrijd te veranderen, dus we kunnen er gewoon het beste van maken, toch?
    Ik heb dan nu Mulan, Merida en Belle met als FC: Emma Watson...
    Is dat oke?
    Ik heb er ontzettend veel zin in!!
    (flower)


    Awhhh (H)
    Dankjewel! Ik zal het erbijzetten (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Merida of DunBroch
    “Our destiny is within usm you just have to be Brave enough to see it.”

    Naam
    Merida ➸ One who has achieved a high place or honor ➸ Schots

    Leeftijd
    16 ➸ 18 juni ➸Gemini




    Innerlijk

    Onhandelbaar (in eerste instantie), goedhartig, vrije geest, uitdagend, koppig, eigenzinnig, moedig, avontuurlijk, rebels, taai, wilskrachtig, opvliegend (soms), onverschrokken, vactberaden, onzelfzuchtig, zorgzaam, atletisch

    Merida lijkt qua karakter het meest op haar vader, maar ze heeft ook trekjes van haar moeder, zoals koppigheid en dat ze het vertikt om naar anderen te luisteren.
          Merida heeft een gespannen verhouding met haar moeder en is heel erg opstandig. Dit komt door de strenge opleiding en de lessen sociale etiquette die haar moeder haar geeft, maar voor Merida zijn ze hinderlijk en onnodig. Zij wil liever vrij zijn en de bossen verkennen of oefenen met haar pijl en boog. Volgens Merida wil haar moeder dat ze meer lijkt op haar, maar dat is alles wat Merida juist niet wil zijn.
          Ook is ze zeer opvliegend en impulsief, waardoor ze vaak dingen doet zonder rekening te houden met de gevolgen die haar acties kunnen hebben.
          Ze kan ook een beetje egoïstisch zijn. Maar Merida begrijpt wel wanneer ze fout zit en zal dan er alles aan doen om alles weer recht te zetten.
          Ondanks haar impulsiviteit en haar opvliegende karakter, kan Merida een kalm hoofd houden in een gevaarlijke situatie. Ze is ook zeer snel van begrip.
          Merida is vriendelijk en zorgzaam voor degene waar ze echt om geeft en die dicht bij haar staan

    Uiterlijk
    ➸ FC: Daria Sidorchuk ➸

    Lichaam in het algemeen
          Figuur ➸ Slank en atletisch ➸ 1.75m ➸ 57kg
          Huidskleur ➸ Bleek
          Tatoeages ➸ –
          Piercings ➸ –
          Handen ➸ Voorkeurshand ~ Rechts

    Gezicht
          Vorm ➸ rond
          Wenkbrauwen ➸ rood ➸ redelijk dun
          Wimpers ➸ Bruin ➸ lang
          Ogen ➸ Lichtblauw
          Neus ➸ klein wipneusje
          Lippen ➸ lichtroze ➸ redelijke dunne lippen

    Haren
          Haarkleur • rood
          Haarstijl • Krullen


    Stem
          Intonatie ➸ een heldere en vrolijke stem, maar met ruwe ondertoon
          Accent ➸ Schots

    Kledingstijl
          Kleuren ➸ tomboy
          Typerend ➸ de kleur donkergroen
          Bril/Lenzen ➸ –                                                                                                           



    Relaties
    Wie wilt?


    Extra's
    ➸ Angsten:
    ➸ Talenten: Ze kan goed met haar pijl en boog overweg, maar kan ook zwaardvechten, speerwerpen en harpoen gooien
    ➸ Mistalenten: ze kan absoluut niet zingen en een instrument bespelen. Alles klinkt vals zodra het in haar handen komt
    ➸ Tics: als ze boos is, gaat ze met haar zwaard tegen het bed aan staan rammen
    ➸ Likes: Boogschieten, appels, training met haar vader, haar jongere broer (Hubert, Harris, Hamish), haar paard, controle over haar eigen lot
    ➸ Dislikes: Volgens van tradities, haar moeder’s koppigheid, het constante zeuren van haar moeder, strakke & formele jurken, instrument bespelen, lang luisteren naar iemand

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 8:23 ]


    I have seen my own sun darkened