• • Het Verhaal •

    We zijn vele jaren verder en de meeste Disney prinsessen hebben hun happy ending wel gevonden of althans dat is wat ze altijd beweren toch? In dit geval is dat zeker niet waar, er lijkt nooit een happy ending aan te komen voor deze prinsessen. Zoals iedereen weet hebben Disney prinsessen vaak nogal een verleden, zo is de een gered uit een toren en de ander is een lange tijd in slaap geweest tot ze werd wakker gekust. Stuk voor stuk hebben ze ieder hun eigen verhaal om te vertellen, over hun liefdesleven en wat hun dan de beste Disney prinses zou maken. Zonder dat ze het zelf echter door hadden gooiden ze hun eigen happy ending weg en creëerde een nieuw probleem.
    Er was namelijk een wedstrijd op komst tussen iedere Disney prinses die het ooit ver genoeg geschopt hebben om beroemd te worden, in films te verschijnen of zelfs hun eigen verhaal in boeken hebben gekregen. Iedere Disney prinses wil zijn of haar plek als de beste Disney prinses bevestigen. Dat doen ze door gezamenlijk aan een wedstrijd mee te doen, een wedstrijd die hun vorige leven helemaal lijkt te laten verdwijnen.


    • De Wedstrijd •

    De wedstrijd bestaat uit verschillende opdrachten en shout outs. De opdrachten zullen qua moeilijkheidsgraad voor iedere prinses verschillen. De opdrachten worden namelijk vaak vooral op een prinses in het specifiek gericht, deze kan het daardoor juist extra moeilijk of makkelijk krijgen. Na twee opdrachten te hebben gespeeld volgen de shout outs. Hiervoor maak ik een poll aan waarin je kunt stemmen op een van de Disney prinsessen. Wie de meeste stemmen krijgt zal uit de wedstrijd liggen. Echter lig je er dan niet helemaal uit. Je kan nog steeds meedoen aan alle opdrachten en shout outs, je maakt echter geen kans meer om de beste Disney prinses ooit te worden.
    De winnaars van de opdrachten zullen een extra stem krijgen en mogen zelf bepalen wanneer ze deze inzetten. Nu kun je niet twee keer stemmen in een poll maar deze stem kun je dan via een privé bericht aan mij doorgeven.
    De verliezers van de opdrachten krijgen een extra stem om eruit gegooid te worden. Verlies je sta je dus al met 1-0 achter.

    • De Opdrachten •
    Hier komen de opdrachten te staan.
    Inbreng is natuurlijk altijd welkom!


    "The greatest risk any of us will take is to be seen as we are."




    • De Rollen •

    Disney prinses • Faceclaim • Gebruiker • Pagina
    • Alice • Willow Shields • Bouncing • ?
    • Sleeping Beauty • Elle Fanning • Yellowstuff • ?
    • Snowwhite • Adelaide Kane • Pinkystuff • ?
    • Cinderella • Taylor Swift • Stormfly • ?
    • Merida • ? • Aniketos • ?
    • Pocahontas • Cindy Kimberly • Hygge • ?
    • Mulan • Im Nana • Aniketos • ?
    • Belle • ? • Aniketos • ?

    Als er nu veel potentie is voor deze RPG dan kan ik later eventueel ook nog andere rollen toevoegen.

    • Het Invullijstje •

    • Rol •
    • Naam •
    • Leeftijd (tussen de 16 en 24) •
    • Innerlijk •
    • Uiterlijk (faceclaim is ook toegestaan maar zorg dat ze lijken!) •
    • Verleden •
    • Angsten •
    • Extra •
    • Relaties •

    • Waar? •

    Alle prinsessen zitten gezamelijk in een huis. Ieder heeft dan ook een kamergenootje, en of je diegene nu aardig vindt of niet ruilen is geen optie. De kamers zien er als volgt uit, er is dus een twee persoonsbed voor iedere schone slaapster een. Dan is er nog een groot raam met uitzicht over de tuin of oprit. Dan deel je met je kamergenote een badkamer . Deze bevat twee wasbakken, een grote douchekabine, een bad, een toilet en een make-up tafel. Je hebt een grote tuin met verscheidene hangmatten, een groot zwembad en een knus maar gezellig tuinhuisje. De woonkamer is erg groot en bevat een grote bank en televisie. Er staan hier en daar wat bureaus tegen de muren, hier kunnen ze dan rustig een boek lezen of net wat je wil. Dan is er nog een grote keuken waar je met meerdere mensen kan koken. Want ook dat leren de prinsessen op dit avontuur, er zullen geen bediendes noch lijfwachten zijn. In het geheel ziet het huis er prachtig en groot uit.

    • De Regels •

    • Natuurlijk de huisregels van Quizlet
    • Alleen ik maak de topics aan, tenzij anders vermeld
    • Iedere post gelieve boven de 200 woorden maken, als dit een keer niet lukt snap ik dit wel.
    • Ruzie maken in de RPG is toegestaan, houd het wel netjes.
    • Geen ruzie maken buiten het topic om.
    • 16+ mag, wel even boven je post vermelden (al betwijfel ik of je dit gaat gebruiken)
    • Off-topic graag in het praattopic zetten, niet in het rollentopic
    • Bespeel niet andermans personage indien hier geen toestemming voor is gegeven.
    • Er is geen maximum aantal personages, zorg wel dat je ze dan niet gaat verwaarlozen.
    • Na anderhalve week geen reacties, stuur ik je gastenboek berichtje met een reminder.
    • Als je vragen hebt ben niet bang ze te stellen.
    • Veel plezier!


    • De Topics •

    • Praattopic 1 •
    • Speeltopic 1 •

    • Nog beschikbaar •

    • The swan princess
    • Belle
    • Jane
    • Duimelientje
    • De prinses en de kikker (Tiana)
    • Meg (Hercules)
    • Jasmine
    • Giselle (Enchanted)

    "Happiness is a state of mind. It's just according to the way you look at things."

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 8:22 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Zou ik dan misschien Merida erbij mogen?
    Met als FC: Daria Sidorchuk XD


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    Zou ik dan misschien Merida erbij mogen?
    Met als FC: Daria Sidorchuk XD


    Ja!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Stormfly ---> Ball

    Als jullie willen kunnen we vandaag beginnen ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oh ehh ik moet Rapunzel nog maken, oeps? Ik ga vanavond meteen met haar bezig (de rrst van de dag is druk rip).


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Oh ehh ik moet Rapunzel nog maken, oeps? Ik ga vanavond meteen met haar bezig (de rrst van de dag is druk rip).


    Bij een wedstrijd hoef je niet perse een personage te maken ^^
    Het mag natuurlijk wel, je moet tenslotte wel vanuit haar spelen en als je dat makkelijk vindt is dat zeker een oplossing.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik schrijf me ook uit sorry

    Hygge schreef:
    (...)

    Bij een wedstrijd hoef je niet perse een personage te maken ^^
    Het mag natuurlijk wel, je moet tenslotte wel vanuit haar spelen en als je dat makkelijk vindt is dat zeker een oplossing.

    Ik schrijf haar liever uit ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hygge schreef:
    Als jullie willen kunnen we vandaag beginnen ^^


    Maar ik ben net begonnen aan Cinderella en ik moet Ariël nog maken!

    Ball schreef:
    (...)

    Maar ik ben net begonnen aan Cinderella en ik moet Ariël nog maken!


    Dan wachten we nog even ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ella      "Cinderella"


    Naam
    Voornaam Haar voornaam is Ella. Dit betekent in het Italiaans, 'beeldschone fee, maagd'.
    Cinderella Dit is de naam die haar stiefmoeder en zusjes haar gaven.
    Ellis/El Ze wordt soms ook nog wel eens Ellis of El genoemd. Dit is omdat het bij de naam Ella past.

    "A dream is a wish your heart makes."

    Leeftijd
    Leeftijd Ella is 18 jaar oud.
    Verjaardag Ze is jarig op 31 augustus
    Sterrenbeeld Haar sterrenbeeld is daarom maagd. Typische eigenschappen van een maag zijn bijvoorbeeld perfectionistisch, verlegen, intelligent en betrouwbaar. Deze eigenschappen heeft Ella ook.
    Leeftijd uiterlijk Ze ziet er ongeveer 19 jaar uit.
    Leeftijd innerlijk Haar mentale leeftijd is ongeveer 19.

    "When there is kindess, there is goodness."

    Uiterlijk
    Face Claim Taylor Swift.
    Gezichtsvorm Ovaal.
    Huidskleur Licht getint.
    Oogkleur Blauw.
    Haarkleur Blond.
    Haartype Dun haar.
    Haarstyle Vaak in een knot, anders los en tijdens het slapen in een vlecht.
    Stem Zacht en hoog.
    Kledingstijl Veel jurkjes en rokjes.
    Favoriete kledingstuk Een lichtblauwe jurk.
    Tatoeages Geen.
    Piercings Oorbellen.
    Lengte Onbekend.
    Lipkleur Licht roze.
    Make-up Lippenstift en mascara.
    Accessoires Een ketting met een peaceteken.
    "When there is goodness, there is magic."
    Innerlijk
    Intelligent Ze denkt logisch na en is erg leergierig.
    Betrouwbaar Ze zal nooit iets doorvertellen als je dat niet wil. Ook niet als ze denkt dat het beter is als ze het eerlijk aan iemand verteld.
    Zelfstandig Ella kan heel veel zelf, hoewel ze geen nee zegt tegen wat hulp.
    Doorzetter Haar wilskracht is er groot. Ze zet door totdat ze echt niet meer kan.
    Positief Ella ziet altijd overal het positieve er van in. In tegenstelling tot de meeste mensen.
    Verlegen Ze heeft er nog steeds moeite mee om uit haarzelf naar mensen te lopen en een praatje te maken, tenzij ze het niet kan laten om een opmerking te maken.
    Perfectionistisch Als ze iets doet, dan doet ze dat goed. Alles moet en zal perfect gaan!
    Onzeker Ella vindt het toch wel belangrijk wat anderen van haar denken en ze is ook een beetje streng voor haarzelf.
    Koppig Het is moeilijk om Ella op een andere gedachte te brengen. Ze gelooft alleen wat ze wil geloven.
    Gesloten Veel praten is niet echt iets voor haar. Ze praat niet graag over haarzelf.

    "If you keep believing the dreams that you wish will come true."

    Relaties
    Who wants??

    Extra
    Lievelingskleur Haar lievelingskleur is lichtblauw
    Angsten Ella is bang voor nachtmerries verder vindt ze kleine ruimtes en vuur verschrikkelijk.
    Talenten Ze kan goed tekenen en ook kan ze goed mensen dingen doen geloven.
    Mistalenten Ella is totaal niet dapper en vooral niet onder mensen die niet haar vrienden zijn.
    Levensmotto "Whatever happens, keep believe in your dreams."
    Seksualiteit Heteroseksueel

    Laat Ariël toch maar zitten

    Ik denk dat ik hier toch maar mee ophoud, ik heb er gewoon niet zo'n zin in, ook niet om Rapunzel nu te maken :/


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    We zijn nu met 8 personages, vinden jullie het leuk om de wedstrijd daarmee voort te zetten?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mij lijkt het wel leuk alleen het zijn er 7. Ik heb namelijk niet genoeg inspiratie op Ariël te maken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 8:28 ]