|
Transfiguration • Head of Gryffindor House • Deputy Headmistress • Halfblood • Animagus • Rose service
Ik schud mijn hoofd als ik het laatste kaartje vul met de ingevulde tekst. Ik heb kaartjes betoverd zodat ze veranderen in een roos zodra je ze opent. Op degene waar geen tekst bij zit staat enkel "anoniem". Ik heb de vulgaire teksten geprobeerd te negeren, maar ik vraag me voor de zoveelste af waar al deze jongeren wel niet mee bezig zijn. Ik verzamel alle rozen in een grote mand en zorg ervoor dat deze voor mij uit zweeft voordat ik mijn kantoor uit loop.
'MacNamara! Ja..,' zeg ik en ik stap op Luke af die mij net op dat moment passeert. 'Alsjeblieft,' zeg ik en ik druk hem een roos in zijn handen met de tekst "Hey hottie xoxox". 'Fijne dag nog.' Met die woorden ga ik opzoek naar de andere studenten. Ik kom Fran tegen en geef onze uitwisselingsstudente twee anonieme rozen. Het is een drukte van jewelste, maar ik weet Severus en Jonathan nog te spotten die allebei één anonieme roos krijgen. Ik zorg ervoor dat ik nog snel naar de Quidditch kleedkamers ga zodat ik nog op tijd ben voor de wedstrijd. Ik stap als eerste de Slytherin kleedkamer in en haal een hele bos rozen tevoorschijn voor Scarlett.
'Miss River,' zeg ik en ik geef haar drie anonieme rozen en twee met de berichtjes "You’re super sexy my little monkey." en "I wondered why the Quaffle was getting bigger. Then it hit me.". Vervolgens draai ik me om naar de von Leirkos. Maia krijgt één roos met daarop de tekst: "I care about you a lot and I will always be there for you when you need me, no matter how tough things get. Lots of hugs and kisses, Isla." en Celebran krijgt een gigantische bos rozen met de tekst "Because you're my favorite cousin ❤", een losse roos met de tekst: "Roses are red. Violets are blue. Cake is lovely. But so are you. This is a lie, you just smell nice." en een anonieme roos.
'Meneer Hughes...' Ik geef Caleb twee anonieme rozen en één roos met de tekst "Je suis contente de vous connaître. Je t’aime x" erop.". Vervolgens richt ik mij op Adalae die welgeteld vier rozen krijgt met vier verschillende berichten erop: "x", "Because what better way to annoy people than sending them roses, right?", "Roses are red. Violets are blue. If yellow was a person. It would be you we both like pizza, let's have a few" en "I love you like a sister and always will, even when we are grumpy grandma's. Lots of hugs and kisses, Isla." Ik draai me om naar Regulus.
'Black, ik kreeg voor jou een dode rat, maar ik het toch maar in een roos veranderd.' Ik geef hem een roos met daar de tekst "Drop dead, please, love" op. 'En dan de laatste,' zeg ik met een stijf glimlachje. Ik geef Dorian twee rozen, waarvan eentje met de tekst "you're the one that i want (ooh ooh ooh)". 'Succes,' zeg ik voordat ik de kleedkamer verlaat en richting die van Ravenclaw loop. Voor de captain, Cedric heb ik één roos met de tekst "You are cute and I think I might like you." Voor Frank heb ik een anonieme roos en voor Quinn en Pixie ook. Voor Fae heb ik één roos met "Omdat deze roos bijna even mooi is als jij." erbij als berichtje. Ik draai me om naar Castor.
'En dan een hele stapel voor meneer Eichenauer.' Ik geef hem vier rozen met de teksten "Goodluck today, slay ‘em." , "❤ the one and only marles.", "What would happen if I were to give you a yellow-frosted cake" en "You're not as much of as an asshole as some people think you are." erop. 'Succes allemaal,' zeg ik dan voordat ik weer verder op weg ga. Ik kom al snel aan bij een groepje van vier meiden waarvan drie met rood haar. 'Ah dames.' Ik geef vijf rozen aan Nova, twee daarvan zijn anoniem en drie hebben teksten: "You’re beautiful, wonderful and strong. I wish I could call you mine.", "❤ the one and only marles." en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla.". 'Miss Evans,' zeg ik en ik draai me om Lily. Ik geef haar zes rozen, twee daarvan zijn anoniem. De andere vier hebben de volgende tekstjes: "❤ the one and only marles.", "Is there an airport nearby or is that just my heart taking off?", "Girl are you a witch? Cause you know how to make something stand without even touching it. - Potter James" en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla." Met mijn toverstok laat ik alle roze naar de juiste dame toevliegen. Lana krijgt er ook nog vijf. Enkel één van die vijf is anoniem, op de rest staan teksten: "❤ the one and only marles.", "Are you a banana? Because I find you a-peeling of You've got me under your spell.", "So there was this one snail who had a lot of money so he went to the car shop and said ''I want a big S on my car, everywhere, there, there, there'' but then the mechanic asks ''why? do you want S'es all over your car?'' and the snail responded: ''Because I want people to look at that car when I race by and say ''look at that escargot!’’ xoxo" en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla".
'Miss Martch,' zeg ik en ik geef haar vijf rozen. Twee van deze zijn anoniem en de andere drie hebben de volgende opschriften: "❤ the one and only marles.", "Sorry" en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla." Ik geef de vier meiden een stijf knikje en ga dan weer verder met mijn geweldige rose service. Ik heb mijn lange, groene gewaad aan als gewoonlijk en hoop dat ik dit nog snel af kan maken voordat de wedstrijd begint. Ik wil namelijk graag zien hoe Slytherin verliest, want dat betekent dat we meer kans hebben om zowel Ravenclaw als Slytherin te verslaan met Gryffindor. Ik klim de tribunes op en zie daar Roza en Isla tegen. Isla heeft vier rozen die anoniem zijn en nog twee rozen met een opschrift: "❤ the one and only marles." en "I like European food so I decided to Russia over there because I was Hungary. After Czech'ing the menu I ordered Turkey. When I was Finnished I told the waiter 'Spain good but there is Norway I could eat another bite'." Roza krijgt vijf rozen met de teksten: "I found a love for me. Darling, just dive right in and follow my lead. Well, I found a girl, beautiful and sweet. Oh, I never knew you were the someone waiting for me.", "❤ the one and only marles.", "For my Best Girl", "Roses are red. Violets are blue. I thought huffies were stupid. But then I met you" en "Thanks for being there when I needed you and I hope you know I'll also be there for you if you need me. Hugs, Isla". 'Fijne wedstrijd dames,' zeg ik voordat ik de tribune weer afloop. In de verte zie ik Marlene lopen en op een drafje loop ik haar richting op.
'Miss McKinnon!' Ik laat vijf rozen naar haar zweven waarvan twee met de teksten: "Roses are red. Violets are blue. If yellow was a person. It wouldn't be you." en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla". 'Vergeet alsjeblieft niet je huiswerk voor Transfiguration in te leveren, ik verwacht dat je dit jaar met gemak haalt.' Met die woorden vervolg ik mijn tocht. 'Ah, Lupin and Potter, jullie moet ik hebben.. nee, kijk niet zo, ik kom jullie niet straffen. Ik breng de rozen.' Ik geef twee rozen aan Remus waarvan één met de tekst "You make my tail wiggle.". James krijgt drie rozen met daarop: "To my deer Prongs.", "❤ the one and only marles." en "I’d let you take out my eyeballs so you’d have more holes to screw me in. - L". 'Nu is Black niet bij jullie net als ik hem nodig heb,' zeg ik, bijna met een glimlach voordat ik weer wegloop. Onderweg naar het kasteel kom ik Mary tegen die van mij drie rozen krijgt, waarvan twee met de tekst: "❤ the one and only marles." en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla". Even later kom ik ook Chloe tegen en ondertussen begint mijn mand al redelijk leeg te raken. Chloe krijgt twee anonieme rozen en twee rozen met de tekst: "❤ the one and only marles." en "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla.". Jason komt voorbij me gelopen en ik weet hem nog net terug te roepen, omdat ik hem veel te laat herken. Hij krijgt twee rozen met de teksten: "You are a turtle, but a goofy cute turtle, I love having you as my friend and you'll always by my home. Huuuuuuuugs, Isla" en "would you like to slyther in to bed with me?". Bij de laatste roos probeer ik niet al te afkeurend te kijken voordat ik naar binnen loop. Daar kom ik al snel Alice tegen die twee anonieme rozen heeft en twee met "You are a sweetheart and deserve all the roses in the world. Hugs and kisses, Isla" en "❤ the one and only marles." erop. Ik hoef enkel en alleen nog Sirius en Blake en als ik naar binnen stap heb ik ze zo gevonden.
'Miss Haynes, meneer Black...' Ik overhandig Sirius een grote bos rozen, drie anonieme rozen en twee rozen met het opschrift: "❤ the one and only marles." en "To the most loyal dog.". Blake krijgt een hele bos rozen - waarbij Sirius grijnst - met de tekst "Happy birthday pretty woman.", één anonieme roos en één roos met het opschrift "sorry?". Ik wil weglopen maar bedenk me dan, ik draai me om naar Blake en schenk haar een halve glimlach. 'Oh en gefeliciteerd met je verjaardag, miss Haynes.' Met die woorden loop ik weer naar buiten. Alle rozen zijn uitgedeeld en ik heb mijn taakje weer gedaan. Ik neem tevreden plaats op de tribune waar ik iets té enthousiast Ravenclaw aan juich om Slytherin te verslaan.
"We teachers are rather good at magic, you know.”
|