• Het vorige topic was vol.

Ik was de laatste (;

je username is echt *baegoalsahhinstagram*, je sig is ook echt geweldig en je bent een steengoede mod

Heaven is a place that we all have

Ad je eeuwig herkenbare posts fleuren het forum echt op, mede dankzij je enorme positiviteit en enthousiasme altijd - of toch bijna altijd (bloos)

[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

Ik kan je username (of die ervoor) amper uitspreken, maar ze zijn erg mooi. c;

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ik vind je foto echt tof, het doet me denken aan een soort duistere bambi al laat dat me eigenlijk eventjes stilletjes huilen

edit; dat was eigenlijk voor anaticula maar jij hebt ook een soort bambi so same goes for you

[ bericht aangepast op 7 april 2017 - 22:05 ]

Everything is illuminated by the light of our past.

Oeh echte leuke username!!

One Who Travels A Higher Path.

Omg jouw username is leuk c;

Je sig is heel nice en je komt super sociaal en vriendelijk over! ^^

chaos makes the muse

Je sig is echt heel mooi en ergens best triest tegleijk, en je profielfoto is awesome!

[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

Ik vind jouw profielfoto erg leuk met dat hert in die dementor ^^

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Xan you are the worlds most precious person alive 💕 Also you got me into the animehell and i love you for that. Plus my profile - thanks to you - looks perfect!

— Inner peace, it's hard to find. —

Jaaa. Jij bent echt leuk en lief. En heeeul aardig. c:

The truth is out there.

Ik ken je niet goed, maar je komt over als een heel lief, aardig, vrolijk meisje. c:

matty jij bent geweldig en een effing puur persoon and i cant wait op de knuffelmeeting met snurfie, de rammels en bbb
    looovies 4 u (bloos)

Heaven is a place that we all have

Addieeeee, geweldige pug die je bent! Je bent altijd onwijs vrolijk en gezellig. Je bent een goede aanwinst voor Q. ^^

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Yolanda panda, jij bent gewoon mijn panda, haha. Altijd fun met jou door de stickerwars, ook al irriteren ons die zo vaak. Misschien eens een gifwar doen?

16 - 09 - '17