• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 16:08 ]


    Caution first, always.

    Lol

    Ik dacht dat ik een special snowflake was, blijkt dat iedereen het kan doen.

    Are you fcking kidding me?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ahhhh de memes


    Caution first, always.

    dat ging op zich niet zo heel dramatisch maar hoe de fuck moet ik weten van wie dat ene gedicht was terwijl we acht Tachtigers hebben besproken en hoe moet ik dan weten dat het van Perk is terwijl ik Kloos heb ingevuld maar ik denk niet dat ik het gehaald heb al valt het me mee hoe het is gegaan maar ik zeg vast hallo tegen een her


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, ik ben zo moe


    Rest in Peace, Son of Gondor

    nsfw murdoc/2D fanart fucking kill me hoe kun je


    Caution first, always.

    "you? at his side, as if you've always been there and always will"
    "captain, you almost make me believe in luck"
    "it seems that I have left the noblest part of myself back there"
    "sir, your son meant more to me than you can know"
    "if I hadn't tried, the cost would have been my soul"
    "I have been, and always shall be, yours"

    en ik bedoel, dan hebben we het nog niet eens gehad over "not in front on the klingons" of "dig it in there, mister Spock" of de beroemd-beruchte "friend, brother, lover" voetnoot


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jeetje dan heb je wel heel veel pech
    Bevrucht worden EN OOK nog eens zwanger raken. Wauw, het zal je maar overkomen zeg.

    Evil Lives Here is pittig disturbing. Vooral als de terugkijken aflevering hapert o.o

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 17:08 ]


    26 - 02 - '16

    Misschien is eerlijk zijn het beste maar ik ben zo bang.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    (krul)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    :0

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 18:50 ]

    Zo irritant als m'n moeder het nodig vond om onder het avondeten uitgebreid te vertellen dat ik min of meer een failure ben doordat ik mijn havo nooit heb afgemaakt. Daar moet ik ook boven staan, maar alsnog doet het zo'n pijn als mensen zulke dingen zeggen :C

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 19:37 ]


    26 - 02 - '16

    Ik word niet goed van de zenuwen over vrijdag.

    Monochopsis schreef:
    Zo irritant als m'n moeder het nodig vond om onder het avondeten uitgebreid verteld dat ik min of meer een failure ben doordat ik mijn havo nooit heb afgemaakt. Daar moet ik ook boven staan, maar alsnog doet het zo'n pijn als mensen zulke dingen zeggen :C

    Wow, wat aardig..
    Je bent geen failure alleen maar doordat je je havo niet af kon maken. Dat slaat echt nergens op. Geloof maar gewoon dat je er echt wel toe doet.

    Yrden schreef:
    Ik word niet goed van de zenuwen over vrijdag.

    (...)
    Wow, wat aardig..
    Je bent geen failure alleen maar doordat je je havo niet af kon maken. Dat slaat echt nergens op. Geloof maar gewoon dat je er echt wel toe doet.


    Het is ook niet echt dat ik een keus had tbh :/

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 19:37 ]


    26 - 02 - '16