• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    RegionalAtBest schreef:
    (...)



    don't mind me ik zag mijn kans en Dory forever


    Hahahahahhaha geweldige timing voor deze GIF echt, applaus :'D *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn ouders zijn zo fucking kinderachtig en ik mag haar echt niet meer.


    This ain't no place for no better man.

    Het hele internet explodeert want er word misschien een nieuw nummer van Twenty One Pilots met de naam Speeshees uitgebracht en ik ben zo van ??? is this real

    Aahahahaha de dj van NPO 3FM is vet aan het schelden op onze maatschappij, dit is goud

    Whooww, ik ben trots op deze tekening - nirt dat hij al af is, maar goed.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 1:46 ]


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 1:54 ]


    Ik voel me niet lekker


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    🎉🎉🎉 ik heb mijn username echt gemist


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goed. Als je niet antwoord dan ga ik ook geen moeite doen om het contact weer levendig te laten worden, dan krijg je ook geen antwoord in welke groep dan ook. Zoek het even uit. (-:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 8:54 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Sommige mensen... ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Geef de oude status op WhatsApp terug :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ken je van die dagen waarop je zoiets hebt van 'vandaag doe ik NIKS' maar eigenlijk moet je drie toetsen leren en je toelatingsopdrachten voor je opleiding doen en een was draaien en douchen en je beddengoed verschonen en naar de sportschool en misschien je leven op orde brengen

    maar dan doe je dus niks


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ken je van die dagen waarop je zoiets hebt van 'vandaag doe ik NIKS' maar eigenlijk moet je drie toetsen leren en je toelatingsopdrachten voor je opleiding doen en een was draaien en douchen en je beddengoed verschonen en naar de sportschool en misschien je leven op orde brengen

    maar dan doe je dus niks

    HAHA oh god same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wiarda schreef:
    ken je van die dagen waarop je zoiets hebt van 'vandaag doe ik NIKS' maar eigenlijk moet je drie toetsen leren en je toelatingsopdrachten voor je opleiding doen en een was draaien en douchen en je beddengoed verschonen en naar de sportschool en misschien je leven op orde brengen

    maar dan doe je dus niks


    Dit is het verhaal van de afgelopen week bij mij.