nog steeds low key bang dat ik alles fout doe MAAR nogal over die negativiteit voor nu tbh
ergens is een puppy die per ongeluk een koprol maakt en als ik enigszins opschiet heb ik misschien nog tijd voor star trek of fanfic of star trek fanfic wat dingen zijn die mij persoonlijk heel gelukkig maken
en de wereld lijkt nogal hard en luid en gemeen soms, vooral tegenwoordig, maar er zijn nog voldoende momenten die zacht en vredig en soft zijn en je verdient die momenten, random persoon die dit leest, dus zoek jouw star trek en pak een deken als je daar tijd voor hebt en transformeer jezelf in een magische netflixburrito (en als je daar geen tijd voor hebt vind ik je heel dapper en ik weet zeker dat je het ding dat tijd opslokt kunt doen en ik zal voor je duimen dat je dan daarna opgerold voedsel kunt imiteren met je favoriete televisieserie/boek/huisdier, want dat moment komt wel weer, beloofd, en het zal extra goed voelen omdat je hebt doorgezet)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan