• Aangezien iedereen keihard uitkijkt naar het nieuwe seizoen van De Mol (*O*) maar er nog geen topic over was. (En Ad te lui was om er zelf één aan te maken)

    Voor mensen die de trailer nog niet mochten tegengekomen zijn op fb, voila.
    Laten we hier samen freaken tot 6 februari. (wbw)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 16:03 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu ik erover nadenk... als Eline de mol is, dan heeft ze het goed gedaan met die gezichtsuitdrukking toen ze zogenaamd dat rode scherm zou hebben. Want omdat ze kwaad naar haar stoel liep dacht ik dat ze dat rode scherm wel zou hebben, al kan dat dus mooi gespeeld zijn. Daarnaast zou Davey voor mij ook nog wel een mogelijk mol zijn, maar om eerlijk te zijn, hij doet ook wel redelijk zijn best bij wat opdrachten. Kan ook schijn zijn, maar idk. Nu denk ik gewoon even dat Eline een mogelijke mol is en zou ik Davey durven wegstrepen en eventueel ook Annelies, want die valt gewoon te erg op.
    Ik ben het ook wel eens, dat als Eline de mol is, Davey de winnaar mag zijn en dat Annelies mag verliezen van mij.


    16 - 09 - '17

    Footloose schreef:
    Nu ik erover nadenk... als Eline de mol is, dan heeft ze het goed gedaan met die gezichtsuitdrukking toen ze zogenaamd dat rode scherm zou hebben. Want omdat ze kwaad naar haar stoel liep dacht ik dat ze dat rode scherm wel zou hebben, al kan dat dus mooi gespeeld zijn. Daarnaast zou Davey voor mij ook nog wel een mogelijk mol zijn, maar om eerlijk te zijn, hij doet ook wel redelijk zijn best bij wat opdrachten. Kan ook schijn zijn, maar idk. Nu denk ik gewoon even dat Eline een mogelijke mol is en zou ik Davey durven wegstrepen en eventueel ook Annelies, want die valt gewoon te erg op.
    Ik ben het ook wel eens, dat als Eline de mol is, Davey de winnaar mag zijn en dat Annelies mag verliezen van mij.


    Exact dit. Buiten dat Eline al verschillende weken mijn mol is, dus mijn overtuiging dat zij het is, is wat sterker.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    En toch is het nog altijd vreemd dat Sam toen dat sleuteltje van die ketting niet meer kon vinden toen Davey weer wegfietste. Kan altijd, maar idk...


    16 - 09 - '17

    Vanavond weten we het! Mijn prognostiek:

    Davey is de model, Eline is de winnaar, Annelies verliest


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Vanavond weten we het! Mijn prognostiek:
    Davey is de model, Eline is de winnaar, Annelies verliest

    Hmm, ik zou eerder Davey en Eline omwisselen.["spoiler.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Frodo schreef:
    Vanavond weten we het! Mijn prognostiek:
    Davey is de model, Eline is de winnaar, Annelies verliest



    Ik vermoed dat je 'mol' bedoelt in plaats van 'model', maar ik denk Davey en Eline net omgekeerd. Hoe dan ook hoop ik dat Annelies verliest. :Y)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Yes! Mijn pronostiek was juist! Ik ben zo blij dat Davey gewonnen heeft, hij verdiende het echt haha. En Eline de Mol, dat dacht ik al wel even (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    oh ik was zo blij voor davey!! en eline heeft t echt keigoed gedaan man!!!![/url]


    Heaven is a place that we all have

    Jaaa ik ben blij!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yes, ik zat juist! Eline heeft het echt goed gedaan als mol en Davey is echt een terechte winnaar!


    16 - 09 - '17

    Ik had absoluut geen idee, maar dit was wel het ideale scenario of zo! Ben er wel blij mee!^^


    • you cant start a fire without a spark •

    Verdiende winnaar! Ik dacht echt dat Davey de mol zou zijn. Goed gedaan van Eline.

    Ik begrijp niet waarom mensen verbaasd zijn dat Annelies zo ver geraakte terwijl ze de proeven niet goed deed. Of je die proeven nu goed deed of niet, je geraakt er door als je de juiste vragen over de mol beantwoord... Did you even watch. -.-


    Wat ik wel mooi vond, is hoe hecht de laatste drie waren. De knuffels die ze elkaar gaven. ^^ Met Robin en Sam erbij waren ze ook al hecht. Dat gevoel had ik veel minder bij de groep van vorig jaar. Alleen Hanne en Stijn waren toen hecht. x)


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Verdiende winnaar! Ik dacht echt dat Davey de mol zou zijn. Goed gedaan van Eline.

    Ik begrijp niet waarom mensen verbaasd zijn dat Annelies zo ver geraakte terwijl ze de proeven niet goed deed. Of je die proeven nu goed deed of niet, je geraakt er door als je de juiste vragen over de mol beantwoord... Did you even watch. -.-


    Wat ik wel mooi vond, is hoe hecht de laatste drie waren. De knuffels die ze elkaar gaven. ^^ Met Robin en Sam erbij waren ze ook al hecht. Dat gevoel had ik veel minder bij de groep van vorig jaar. Alleen Hanne en Stijn waren toen hecht. x)


    Ja, dat gevoel had ik ook. Ik vond het wel mooi om te zien hoe hecht ze waren. Om eerlijk te zijn vond ik deze groep ook wel leuker dan die van vorig jaar.


    16 - 09 - '17

    Rubin schreef:
    Verdiende winnaar! Ik dacht echt dat Davey de mol zou zijn. Goed gedaan van Eline.

    Ik begrijp niet waarom mensen verbaasd zijn dat Annelies zo ver geraakte terwijl ze de proeven niet goed deed. Of je die proeven nu goed deed of niet, je geraakt er door als je de juiste vragen over de mol beantwoord... Did you even watch. -.-


    Wat ik wel mooi vond, is hoe hecht de laatste drie waren. De knuffels die ze elkaar gaven. ^^ Met Robin en Sam erbij waren ze ook al hecht. Dat gevoel had ik veel minder bij de groep van vorig jaar. Alleen Hanne en Stijn waren toen hecht. x)


    Ik denk dat veel mensen haar passiviteit van bij de proeven doortrekken naar haar test; 'als ze al zo achterlijk is dat ze bij de proeven zelfs niet mee kan, zal ze zeker niet kunnen inschatten wie de mol is'.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon