• Aangezien iedereen keihard uitkijkt naar het nieuwe seizoen van De Mol (*O*) maar er nog geen topic over was. (En Ad te lui was om er zelf één aan te maken)

    Voor mensen die de trailer nog niet mochten tegengekomen zijn op fb, voila.
    Laten we hier samen freaken tot 6 februari. (wbw)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 16:03 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Selden schreef:
    Ik vind het stiekem grappig om de Nederlanders in de war te zien :')


    Dit. En een MT, natuurlijk. :Y)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    MT!


    <3

    Mindfuck van dit seizoen: 11 kandidaten ipv 10?? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh, ja, wat is daar de bedoeling van? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een top aflevering! Dat belooft voor de rest van het seizoen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn ouders kunnen echt geen 5 seconden zwijgen als ze de Mol kijken, echt vreselijk irritant (cat)


    Vond het zo jammer dat Jessica naar huis moest! En wtf Hans is terug???


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Mijn ouders kunnen echt geen 5 seconden zwijgen als ze de Mol kijken, echt vreselijk irritant (cat)

    Vond het zo jammer dat Jessica naar huis moest! En wtf Hans is terug???


    JAAA OMFG JESS WAS ECHT M'N FAVO(G)RIETJE WANT ZE IS ZO SPONTAAN EN WAT WAT WAT D:

    hans is back of wat bruhh mijn pa zei het nog #clicheee

    ik vind Bouba echt zo sympathiek! echt een schatje, ik hoop echt dat hij erin blijft (bloos)

    ps: stiekem judge ik alle wel-drukkers echt zot hard
    #trustcircle

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 22:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Same Bouba moet echt blijven, echt een leuke kerel.
    Robin daarentegen vind ik nogal grof soms als denk ik dat hij gewoon het spel wil willen (een beetje de mannelijke cathy (van vorig jaar).
    Momenteel verdenk ik Davey en Jolien.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    JAAA OMFG JESS WAS ECHT M'N FAVO(G)RIETJE WANT ZE IS ZO SPONTAAN EN WAT WAT WAT D:

    hans is back of wat bruhh mijn pa zei het nog #clicheee

    ik vind Bouba echt zo sympathiek! echt een schatje, ik hoop echt dat hij erin blijft (bloos)

    ps: stiekem judge ik alle wel-drukkers echt zot hard
    #trustcircle


    Dat laatste echt 350%. Egoïstisch as fuck. :')
    En inderdaad vrij cliché dat Hans weer opduikt haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat laatste echt 350%. Egoïstisch as fuck. :')
    En inderdaad vrij cliché dat Hans weer opduikt haha.


    IK ZAT ECHT VOOR DE TV VAN DUDES NIET DRUKKEN WHAT THE HELL BRUH

    IK WAS ECHT ZO VAN YAY BOUBA HEEFT NIET GEDRUKT HIJ IS M'N fav

    ik vind davey er echt zo als een chille gast uitzien en somehow vond ik hem echt schattig hoe emotioneel hij was op het einde oml


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ja echt man die drukkers mogen de pot op man
    en dan die eline die daar heel de tijd 'klootzakken' zat te zeggen
    LIKE WHAT je hebt zelf ook gedrukt je was gewoon niet op tijd, da's nog dommer
    bouba is echt een schatje
    robin vond ik in het begin niet leuk, maar ergens heeft hij wel een punt dat bertrand niet moest zeggen dat hij sportief was en dan na een kwartier al opgeven :')
    NIET JESSICAAAAAAA
    ze was zo leeeeeeuk


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh ik vond dit echt het stomste systeem ooit in het begin van de aflevering, haha. Nu zijn ze van bij het begin al meteen in twee groepen gesplitst, de drukkers en niet-drukkers. (Nu ja, uiteindelijk is wel beloofd dat ze daar niet meer op aangerekend gaan woorden.)
    Ben ik btw de enige die Marzena eigenlijk echt een trut vindt?
    En Bouba is idd zo geweldig, samen met Jessica was hij echt mijn favoriet maar ja, Jessica ligt er al uit.
    Maar in het begin van de aflevering was ik echt like wtf al die egoïstische drukkers mogen blijven en van de sympathieke mensen moet er sowieso iemand naar huis.
    Maar ja dat is het spel :/


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb echt al een haat ontwikkeld voor die Bertrand. Dat is echt een leugenaar, doet me echt denken aan Cathy vorig jaar. Helaas zou het te gemakkelijk zijn als hij effectief de mol is, dus dat verwacht ik niet.
    Bouba komt heel sympathiek over en lijkt te jong om de mol te spelen + hij heeft niet gedrukt, maar daardoor is hij wel de ideale (onopvallende) mol. Robin lijkt me niet echt verdacht, hij heeft erg hard zijn best gedaan bij het lopen, hoewel hij als mol gerust wat meer zijn hoofd had kunnen laten hangen zonder echt verdacht te worden.
    Jolien heeft zichzelf blijkbaar beschreven als manipulatief, dus dat is een ideale karaktertrek voor de mol. Het zou echter wel heel dom om die eigenschap weg te geven als ze effectief de mol is :').


    Ik wacht nog even af met mijn verdenkingen, kwestie van het wat te laten bezinken.
    Doen jullie mee met het spel via de app?


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    De mensen die ik op dit moment echt totaal niet verdenk zijn: Hans, Bouba, Bertrand en Robin. Annelies ook niet echt, maar dat is eerder omdat ze zo oud is haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Benevolence schreef:
    Ik heb echt al een haat ontwikkeld voor die Bertrand. Dat is echt een leugenaar, doet me echt denken aan Cathy vorig jaar. Helaas zou het te gemakkelijk zijn als hij effectief de mol is, dus dat verwacht ik niet.
    Bouba komt heel sympathiek over en lijkt te jong om de mol te spelen + hij heeft niet gedrukt, maar daardoor is hij wel de ideale (onopvallende) mol. Robin lijkt me niet echt verdacht, hij heeft erg hard zijn best gedaan bij het lopen, hoewel hij als mol gerust wat meer zijn hoofd had kunnen laten hangen zonder echt verdacht te worden.
    Jolien heeft zichzelf blijkbaar beschreven als manipulatief, dus dat is een ideale karaktertrek voor de mol. Het zou echter wel heel dom om die eigenschap weg te geven als ze effectief de mol is :').


    Ik wacht nog even af met mijn verdenkingen, kwestie van het wat te laten bezinken.
    Doen jullie mee met het spel via de app?


    Oh ja, ging ik doen! Straks even checken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.