• Aangezien iedereen keihard uitkijkt naar het nieuwe seizoen van De Mol (*O*) maar er nog geen topic over was. (En Ad te lui was om er zelf één aan te maken)

    Voor mensen die de trailer nog niet mochten tegengekomen zijn op fb, voila.
    Laten we hier samen freaken tot 6 februari. (wbw)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 16:03 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Footloose schreef:
    (...)

    Ja kijk, als ik in paniek ben, dan onthou ik absoluut niks. Eerst had ze ook last met die bril, dus zal ze ook al niet veel gezien hebben, maar dan na dit alles toch je vlag kunnen onthouden? Hmm... straf. En inderdaad, in die caravan wachten om die knop in te drukken. Hallo, hij is toch wakker, druk gewoon af! Ze zou in mijn ogen een slechte mol zijn als zij het is.

    True. Maar ik denk toch dat ze het niet is, dat zou echt veel te opvallend zijn. Davey denk ik ook niet echt, hij doet me te hard denken aan Gilles. Alhoewel alles kan natuurlijk, dat is het nu net. (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dragonneau schreef:
    (...)
    True. Maar ik denk toch dat ze het niet is, dat zou echt veel te opvallend zijn. Davey denk ik ook niet echt, hij doet me te hard denken aan Gilles. Alhoewel alles kan natuurlijk, dat is het nu net. (':


    Ik zou het echt stom vinden moest het Davey zijn, dat is gewoon Gilles 2.0 dan. :')
    Misschien is het Robin, niemand verdenkt hem. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    serieus, ik voel me zo onwetend als wat???

    maar zo 'Monitor bij Out of Limits'
    DAT VORMT DUS MOL ASDFGHHK*FJ


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    serieus, ik voel me zo onwetend als wat???

    maar zo 'Monitor bij Out of Limits'
    DAT VORMT DUS MOL ASDFGHHK*FJ


    Bij Sam was er geloof ik een liedje dat ook 'mol' vormde. Volgens mij heeft elke kandidaat er wel zoiets ingestoken. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Bij Sam was er geloof ik een liedje dat ook 'mol' vormde. Volgens mij heeft elke kandidaat er wel zoiets ingestoken. :'D


    weet je melissa ik weet niks meer
    deze mol is oftewel davey oftewel kapot subtiel uhg


    Heaven is a place that we all have

    Ledecky schreef:
    (...)

    Bij Sam was er geloof ik een liedje dat ook 'mol' vormde. Volgens mij heeft elke kandidaat er wel zoiets ingestoken. :'D

    Ja inderdaad. Zo is er ook het kruiswoordraadsel waarin 'Eline is de mol' te lezen stond, maar je kon ook 'Annelies, de mol' en 'Robin, de mol' in vinden.

    Nu ik erover nadenk, die zitten wel alledrie nog in het spel. Hmm...


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dragonneau schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Zo is er ook het kruiswoordraadsel waarin 'Eline is de mol' te lezen stond, maar je kon ook 'Annelies, de mol' en 'Robin, de mol' in vinden.

    Nu ik erover nadenk, die zitten wel alledrie nog in het spel. Hmm...


    Drie mollen dit jaar? (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ledecky schreef:
(...)

Drie mollen dit jaar? (wbw)

Zou echt nog kunnen, eigenlijk. Je weet nooit oet deze makers, al die plottwists en gemene dingetjes die ze er al onverwachts hebben ingestopt dit seizoen (':


[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

De opdracht met

DIE PANNEKOEKEN, WHAHA. Serieus, vliegen meppen met pannenkoeken? Natuurlijk dat ze snel dachten dat ze loog. :'D Maar sowieso leek Annelies me iemand die voor waarheid zou kiezen en dat was dus ook zo. :p


En omg, m'n Mol ligt eruit. :o Die zag ik niet aankomen. Robin heeft voor niets €500 uit de pot gehaald.. -_-

[ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 11:23 ]


Ik wil een tuin vol egels

Als Eline de mol niet is ben ik zwaar teleurgesteld. :') Want Davey als mol is gewoon Gilles 2.0 en Annelies als mol is gewoon te slecht gedaan dan. :'D


How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ledecky schreef:
Als Eline de mol niet is ben ik zwaar teleurgesteld. :') Want Davey als mol is gewoon Gilles 2.0 en Annelies als mol is gewoon te slecht gedaan dan. :'D

Haha, me too. Ik hoop ook niet dat Davey om dezelfde reden, maar hij is nu wel m'n hoofdverdachte. Ik weet het niet zeker, maar toen hij groen scherm kreeg, klonk het geluid dat als je door bent zo raar? :') Misschien was dat een tip of ik zit er gewoon naast. xP Als Eline het is, dan vind ik dat ze het wel goed heeft gedaan. Als Annelies het is, ga ik op m'n hoofd slaan. -_-


Ik wil een tuin vol egels

Rubin schreef:
(...)
Haha, me too. Ik hoop ook niet dat Davey om dezelfde reden, maar hij is nu wel m'n hoofdverdachte. Ik weet het niet zeker, maar toen hij groen scherm kreeg, klonk het geluid dat als je door bent zo raar? :') Misschien was dat een tip of ik zit er gewoon naast. xP Als Eline het is, dan vind ik dat ze het wel goed heeft gedaan. Als Annelies het is, ga ik op m'n hoofd slaan. -_-


Oei, totaal niet op gelet. :p Zou wel kunnen, want vorig jaar was er bij Gilles ook zoiets gedaan maar dan met zijn scherm.
Alleszins, ik hoop echt dat Davey het niet is en hij dat spel wint, haha. :'D


How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ledecky schreef:
Als Eline de mol niet is ben ik zwaar teleurgesteld. :') Want Davey als mol is gewoon Gilles 2.0 en Annelies als mol is gewoon te slecht gedaan dan. :'D

Zo hard same (': En dat Davey wint en Annelies verliest


[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

Ik loop een paar afleveringen achter, maar al sinds aflevering 4 is Davey mijn Mol.

[ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 12:55 ]


in love with the fictional characters, I'm sorry

Llywelyn schreef:
(...)
Zo hard same (': En dat Davey wint en Annelies verliest

Oh ja, dat Annelies verliest vind ik het belangrijkst. 😂 Anders zou ik het onterecht vinden.


Ik wil een tuin vol egels