Ik heb toestemming van iedereen om dit te doen
![](https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/51/bb/b8/51bbb8f7a7190889d3d321e054cdc9eb.jpg)
Severus "Sev" Snape
"The secret side of me, I never let you see..."
Monster
Ik voelde haar nagels over mijn rug kratsen en tot mijn verbazing vond ik het ook wel lekker. Ik hoorde er wel eens jongens over spreken maar de meningen waren er erg verdeeld over. Pixie had haar heupen anders gelegd en ik merkte dat ik iets dieper bij haar ging. Hoewel dit al zoveel beter was dan de vorige keer, merkte ik dat Pixie niet zo ver was als dat ik dat was. Ik kon me niet veel meer herinneren van de vorige keer als ik heel eerlijk mocht zijn. Opeens voelde ik Pixie ik mijn kont knijpen en ik glimlachte tegen haar lippen.
”Vind je wel leuk, hea?” Mompelde ik tegen haar lippen. Ik voelde een hand de nagels in mijn rug zetten en de andere hand verdween tussen ons in. Mijn lippen verlieten de hare en ik veranderde mijn positie om te kunnen zien dat ze zichzelf een handje was aan het helpen. Hoewel ik het leuk vond om te zien hoe ze zichzelf lag te plezieren, gaf het me een onbewust slecht gevoel. Alsof ik net niet goed genoeg was. Haar nagels verzonken in mijn rug en een luidruchtige kreun verliet mijn mond. Het was tijd om het iets anders aan te pakken. Ik zette het tempo een tandje hoger en veranderde mijn stootpositie om nog iets dieper te gaan. Mijn hoofd verdween in haar nek om haar daar te zoenen en ik pakte haar hand die tussen ons lag. Ik liet met vingers met de hare verstrengelen en mijn andere hand liet in door haar weelderige haren gaan zonder dat ik controle nam. Mijn hoogtepunt zat er al aan te komen en ik kon mezelf vervloeken. Het was net alsof elke vezel van mijn lichaam een explosie veroorzaakte en een ‘happy feeling’ verspreidde door mijn hele lichaam. Het was zoveel beter dan drugs of alcohol. In plaats van te stoppen ging ik nog even door met stoten en niet veel later kwam Pixie ook.
”Thank god.” Liet ik met een zucht eruit komen. Voorzichtig kroop ik van Pixie af en voor een kort moment staarde ik naar haar gezicht. Het was dan misschien niet op en top geweest maar ze was tenminste klaargekomen. Opeens besefte ik dat ik in haar was klaargekomen zonder condoom om.
”Pixie? Is het okay dat ik, uhm, klaargekomen ben in jouw?” Ik hoorde haar giechelen en ze zei dat het prima was. Een enorme last viel van mijn schouders. Niet dat het ging om dat ik plots met kinderen zou komen te zitten. Nouja, klein beetje dan maar om het feit wat Pixie prettig vond. Ik liet mijn hand onder haar rug glijden en trok haar naar me toe waardoor haar hoofd op mijn borstkas lag.
”Geen idee of dit de normale gang van zaken is maar I don’t care.” Ik liet mijn linkerhand over haar rug heen en weer gaan en ik sloot mijn ogen. Dit was fantastisch. Ik had geen besef van tijd en eerlijk gezegd wilde ik niet dat dit snel voorbij ging maar dat was helaas. Mijn mobiel was als een gek aan trillen. Pixie was in slaap gevallen op mijn borstkas en voorzichtig pakte ik mijn mobiel. Op whatsapp was de hel loos. Maia had binnen de kortste keren Theo gebroken en het maakte mij kwaad. Voordat ik het wist had ik een week nablijven aan mijn broek hangen. Ik legde mijn telefoon weer even weg en streelde Pixie’s haren voorzichtig zonder haar wakker te worden. Het was een tijd lang stil op whatsapp en Pixie was nog steeds diep in slaap. Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Mijn telefoon trilde weer en ik kon Maia wel vermoorden maar tot mijn verbazing was het niet Maia.
Hey Sev, one thing - Mary
What? -sev
So, Lils got a date and I suggest you don't interrupt ruin happy moment - Mary
Hear hear - Sirius
What date? -sev
Sooo I suggest you stay away from the Quidditch Field (: - Mary
We wouldn't want you to droop your greas onto their sandwich - Sirius
Okay - sev
eh.. not Quidditch Field I mean eh yeah - Mary
Its fine. I got the hint. I'll be at the party all night. -sev
Zo ging het nog een tijdje door. Het was waar wat ik zei. Ik zou de hele avond op het feestje zijn maar wat er nu gebeurde was een ander verhaal. Voorzichtig trok ik mijn arm onder Pixie uit en kleedde me snel aan. Eigenlijk wilde ik weggaan zonder iets te zeggen maar ik kon het niet over mijn hart krijgen. Ik stond op het moment om mijn slechte kant de vrije hand te geven maar ik kon het Pixie niet aandoen. Eerlijk gezegd had ik ook geen idee wat ik voor haar voelde maar het moest absoluut niet meer worden dan dit. Ik kuste haar in haar nek voorzichtig wakker.
”Goedemiddag, schoonheid. Ik wil even zeggen dat ik me ga klaarmaken voor het feest van vanavond.” Ik pakte haar hand en gaf er een kus op.
”Zal ik je vanavond zien, Milady?”
In plaats van dat ik naar de Common Room zou gaan, sloeg ik een gang in dan de trap naar onder te nemen. Voorzichtig keek ik over mijn schouder om geen nieuwsgierig ogen deze kant op te gaan maar er was geen student te bekennen. Deze gang werd zeer weinig gebruik door medestudenten en ik betwijfelde of ze er überhaupt van het bestaan vanaf wistten. De Marauders uiteraard wel. Voordat ik naar buiten stapte, zwierde ik mijn toverstok over mezelf heen. Ik had zo lang geoefend op nonverbale spreuken dat ik het eindelijk kon toepassen. Dit was bijvoorbeeld zo’n situatie waarbij het handig was. Koude slijm liep over mijn lichaam en ik keek naar mijn handen. Ze waren onzichtbaar. Voordat ik naar buiten stapte, controleerde ik de omgeving een paar keer voor de zekerheid. Ondanks de camouflagespreuk kon je alsnog gepakt worden en met dit wilde ik absoluut niet gepakt worden. De weg naar het bezemhuisje was ongemakkelijk voor me. Er kon zoveel misgaan met dit plan maar dit ding was zeker. James zou het verknallen bij Lily en Lily zou dan weer naar mij komen. Dat stuk kon gewoon niet fout gaan. Die arrogante zak van een Potter zou Lily toch niet op haar bezemsteel laten zitten. Met een swing van mijn toverstok maakte ik de deur op en ging naar binnen.
”Okay, waar is die verdomde bezem van Potter?” fluisterde ik een beetje gefrustreerd. Opeens zag ik een fancy plakkaat met de naam
‘James Potter’ en liep er op af. Het liefste wilde ik het vernielen maar dan wist Potter gelijk dat ik het was. Ik liet mijn toeverstok wat bewegingen maken en de bezem gloeide kort op zodat ik wist dat de spreuken hadden gewerkt. Dat was mijn deel van het plan, de rest moest James voor mij doen.
Onderweg naar de Slytherin Common Room keek ik weer op mijn telefoon en reageerde weer uitbundig zodat het niet zou opvallen dat ik te lang niet had gereageerd. Ik was bij de deur van de Common Room en zei “Pure blood” voordat ik doorliet. In de Common Room stonden al een paar tafels klaar voor de party en ik zette wat flessen van mijn stash op een tafel. De Common Room was leeg. Op een persoon na; Maia. Mijn bloed begon te koken en ik stapte op haar af. Met een zwier van mijn toverstok liet ik haar toverstok en mobiel naar een tafel zweven. Maia wilde opstaan en haar toverstok pakken maar mijn reactie was sneller. Ik greep haar bij haar schouder en duwde haar terug in haar stoel.
”Nou luister je goed, Maia.” Ik verzette mijn hand een beetje omdat ik niet wilde dat ze daadwerkelijk bewijs had van dit voorval.
”Merk ik dat je weer naar Celebran bent geweest of dat je Theo weer breekt, dan zorg ik ervoor dat je het niet meer kunt na vertellen!” Ik keek haar diep in haar ogen en ik zag dat er angst in haar ogen groeide. Stiekem voelde dit best goed.
”Laat mij dit nooit via iemand anders terug horen anders leer je de echte Severus kennen.” Ik liet haar los en kwam weer omhoog. Een gevoel van voldaanheid verspreidde zich in mijn borst en ik trok mijn shirt wat rechter.
”Ik hoop dat je geen fouten zetten maakt als ik je eigendommen heb terug gegeven. Ik zie je vanavond op het feest.” Ik draaide mij om om richting mijn slaapzaal te lopen terwijl ik met mijn toverstok zwaaide om Maia haar eigendommen terug te geven.
”Party like there is no tomorrow, sweetheart.”
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."