Severus "Sev" Snape
"I feel messed up..."
Monster
Met een zelfverzekerd gevoel liep ik mijn dorm binnen met de hele planning al voor me. Wachten op het berichtje dat James in het ziekenhuis ligt, Maia die me de hele avond zou vermijden en uiteraard, misschien een leuk einde met Pixie maar dat ligt aan haar. Ik wilde de dame nergens toe dwingen.
Goede avond, Severus, Mijn hart stond in mijn keel en het leek erop dat mijn lichaam letterlijk was opgehouden met werken. De enige in deze hele verdomde Wizarding World waarvoor ik bang was en uiteraard deelde ik daarmee een slaapzaal.
Goede avond Celebran. Ik probeerde mijn schrikmoment weg te moffelen maar waarschijnlijk lukte dat niet. Celebran begon wat te ijsberen door de kamer en ik volgde zijn beweging zo nauw mogelijk. In dit gedeelte van de Wizarding World vertrouwde ik niemand en je kon maar beter over je schouder blijven kijken.
Weet je... ik begrijp dat het soms lastig is om overeenkomst te vinden met mijn nichtje. Ze is nou niet bepaald de makkelijkste of de leukste... ik heb dat zelf ervaren, soms wil ik haar liever van een klif afduwen. Ik wilde het liefste zijn verhaal bevestigingen maar een knik kon al niet zon prettige gevolgen voor me hebben. Celebran stopte en keek mij recht in mijn ogen aan. Ik was al wat Deatheaters tegen gekomen in mijn leven maar Celebran? Volgens mij had de incest in het hele pureblood circuit zijn slachtoffer gevonden.
Desalniettemin, blijft ze mijn familie en sta ik het niet toe dat jij je gedraagt alsof je een bedreiging voor haar vormt. Dat doe je niet. Je beseft dat elke verkeerde beweging die je richting haar maakt,' ik zet een stap naar voren, 'door mij bekeken zal worden. Ik hou er niet van om mijn handen vies te maken, maar als je iets doet wat mij niet aan staat, zal ik geen moment twijfelen. De blik zijn ogen gaf me de rillingen over mijn rug maar ik wist dat dit het moment wat om mijn statement te maken al zou het mijn kop kosten.
Nu wil ik graag dat je deze slaapzaal verlaat, want ik ben nog niet klaar met het polijsten van mijn schoenen en ik heb liever niet dat jij ze nog meer bevuilt met je onzinnige woorden en nietige aanwezigheid. Boosheid stapelde zich op in het diepste van mij maar ik probeerde mijn emoties te verbergen. Ik pakte mijn pak voor vanavond en wierp een blik op Celebran die zijn schoenen was aan het poetsen en ik schraapte mijn keel.
Ik hoop voor jouw dat zodra je bent afgestudeerd je prioriteiten anders liggen dan nu want je weet wat de Dark Lord doet als hij erachter komt als die niet zijn veranderd. Ik draaide me om en hoopte vurig dat hij mij voor nu met rust zou laten.
Ik liep door de Common Room en snaaide een fles mee. Ondertussen appte ik Pixie of ik terug kon komen maar de hint werd al snel duidelijk en ik ging naar de Prefects bathroom. In de badkamer maakte ik gelijk de fles met alcohol open en nam een slok. Wat was er mis met mij? Sinds wanneer genoot ik ervan om mensen te bedreigen, durfde ik voor mezelf op te komen en bracht pranks naar een nieuw level? Ik draaide de kraan open en liet het bad vollopen. Soms was het heel handig om door het kasteel te sneaken en hier en daar wachtwoorden op te pikken. Ik liet het warme water mijn lichaam omhelzen en ik zakte in het water. Van de rust kon ik niet lang genieten en zag dat er een hoop gespamt werd waaronder een berichtje van Pixie. Ik wist dat er twee opties waren voor het onderwerp en ik wist dat beiden absoluut geen goed einde had. Tijdens het gesprek gooide ik het erop dat ik uiteindelijk misschien wel gevoelens had voor Pixie aangezien de andere optie zich waarschijnlijk in iets ergens zou uitten. Ik wilde absoluut niet dat Pixie zou weten dat ik contacten had met Deatheaters. In het algemeen wilde ik niet dat iemand wist dat ik contacten had met Deatheaters, al gingen er zoveel geruchten rond op Hogwarts. Pixie stuurde een berichtje dat het misschien beter was dat we even gescheiden wegen zouden leiden. Ik greep de fles met alcohol en gooide het naar de andere kant van de badkamer. Het geluid van de fles die de vloer raakte, was precies wat er gebeurde met mijn leven.
Maar ik kon Pixie toch niet leuk vinden als ik nog steeds gevoelens had voor Lily. Ik wist het niet meer. Mijn voornemen was dan ook om mezelf van de kaart te zuipen vanavond. Ik hees mezelf uit het bad om me klaar te kunnen maken voor het feest. Uiteindelijk stond ik een half uur later met een
Slytherin waardige pak en deed vlug nog mijn haren. Voordat ik de badkamer verliet, dacht ik nog kort na over de kapotte fles en sloot alsnog de deur achter mij. Dat iemand met zijn voeten er maar in ging staan. Onderweg naar de Common Room keek ik even vlug op mijn telefoon maar er werd niks gezegd over James wat ik een teleurstellend vond. Op het feestje aangekomen draaide ik als eerste naar de drank maar het gezicht die ik daarna zag, liet mijn bloed nog meer koken dan Maia.
The filthy dog called black.
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."