Ik pas dit nog aan haha maar zit even te knoeien met m'n opmaak dus don't mind me, ik kom er wel uit
Matthew Austin Parker
• Tegen de lijst •
I didn't believe in magic until I met you
Ik vloekte terwijl ik zo snel mogelijk mijn rugzak zocht om mijn boeken er in te steken. Eén van die boeken gooide ik er ook meteen terug uit. Die les had ik ondertussen toch al gemist, dus het was ook niet meer echt de moeite om die mee te sleuren. Waarom had ik ook door mijn wekker heen geslapen? Eén ding stond vast, ik ging mijn wekker vanaf nu op het maximum volume instellen en meerdere wekkers zetten zodat er zeker niet nog eens door zou slapen. Ik hoopte maar dat er iemand in de aula zo vriendelijk geweest was om die les op te nemen en vooral om die opname met me te delen.
Zo snel ik kon greep ik mijn schoenen om deze aan mijn voeten te doen passen maar dat ging zo snel dat mijn rechtervoet al gauw terechtkwam in mijn linkerschoen. Daar ging mijn effectieve manier om schoenen aan te doen, nu was ik nog meer tijd kwijt. Langs de andere kant, mooie mensen kwamen altijd te laat toch. Ik lachte eens met m'n eigen grap en zorgde er voor dat ik zo snel mogelijk kon vertrekken naar school.
Daar aangekomen, besefte ik dat ik nog niets gegeten had en geloof me het voelde echt niet fijn om zowel ontbijt als middageten te moeten missen, hoewel ik in dat tweede nog wat verandering kon brengen. Mmh een heerlijk broodje smos dat zou me zo smaken. Met mijn hoofd half in de wolken wandelde ik de universiteit terug buiten om op zoek te gaan naar een broodjeszaak. Ik botste tegen wat mensen, aan wie ik me ook meteen verontschuldigde, al zei ik er bij dat ze het moesten begrijpen dat mensen met een hongerige ziel niet meer goed konden opletten.
'Hé weet er trouwens iemand iemand een broodjeszaak zijn?', riep ik misschien wat luid, maar het was hopelijk wel efficiënt.
[ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 20:06 ]
Ik wil vrij zijn zoals de wind