J O W I L S O N
"Kiss Me Darling..."
Ik open mijn ogen geïrriteerd als ik de wekker hoor, daar ging het weekend weer, zomaar voorbij. Ik voel me nog steeds moe van het feestje op zaterdag. Langzaam stap ik uit bed, mijn kamer is al voorverwarmd, ik heb altijd de verwarming aanstaan, niet te hoog natuurlijk, maar zo blijft het lekker warm. Langzaam loop ik naar de spiegel waar ik schrik, mijn wallen! Dat moet meteen weggewerkt worden! Het is maandag, de dag voor dinsdag, de dag voor de nieuwe Kisslist. Snel was ik mijn hoofd en gooi er een hoop make up overheen. Als ik vind dat het goed genoeg is kleed ik mezelf aan.
Hee Jojo,
Waar zullen we straks afspreken wil je nog even zien en je hoeft je niet druk te maken over die lijst hoor, het blijft maar een lijstje;).
Xx
Ik glimlach even, hij was zo anders dan de meeste jongens op school die voor de Kisslist waren, tenminste, dat denk ik, ik ken niet iedereen even goed.
Hey Jay,
In het park misschien? Het is daar nooit zo druk.
Ik hoop natuurlijk wel dat ik op het lijstje blijf maar je hebt gelijk, het is maar een lijstje.
Love you!
Ik kijk voor de laatste keer in de spiegel, doe mijn jas en schoenen aan en pak snel een appel van het aanrecht en stop die in mijn tas, op dat moment hoor ik een auto die twee keer toetert. "Ik ga!" roep ik door het huis, geen idee of er iemand is, en loop naar buiten.
Ik zie Jake zitten en zwaai even, "Hey!" zeg ik als ik naast hem zit in de auto en geef hem een kus op zijn wang, "Leuk weekend gehad?"
[ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 18:47 ]
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]