Flyn Lucas Miller
• Voor de lijst •
The secrets were slowly killing him
Ik wandelde, of beter gezegd ik slenterde door de gang heen. Eerlijk gezegd was ik liever in bed blijven leggen en dat zou ook beter geweest zijn voor de zeurende hoofdpijn die me al de hele tijd irriteert. Ook al had ik dit dan misschien wel aan m'n eigen te danken. Ik wreef nog eens met m'n handen door m'n ogen en geeuwde toen ik zag dat ik een berichtje had gekregen van Elizabeth.
Ik glimlachte even. Ik wist niet goed wat er met haar was, maar ze trok m'n aandacht doordat ze nogal mysterieus overkwam. Eigenlijk wist ik weinig over haar maar langs de andere kant leek dat ook weer niet het geval te zijn.
Hi Flynn!
Ik verveel me een beetje dus ik dacht, ik stuur een appje.
x Elizabeth
Ik dacht even na over wat ik moest terugsturen, bovendien was ik me er maar al te goed van bewust dat de nieuwe kiss-list morgen aangekondigd zou worden en dan werden de meeste meiden ineens aanhankelijker.
hoi,
Verveling? Daar zou ik anders wel verandering in kunnen brengen (;
Even twijfelde ik of dit wel een goed idee was. Langs de andere kant was het aan Elizabeth om te interpreteren wat ik er mee zou bedoelen dus eigenlijk kon het niet veel schelen. Zonder er nog verder over na te denken, drukte ik op verzenden.
Ik keek verder rond, maar zag zo meteen niemand staan waar ik echt een praatje mee wou slaan. Ik zocht even naar Jake omdat ik echt even behoefte had aan een sigaret, maar jammer genoeg was hij zo direct nergens te bespeuren. Waar was Jake als je hem nodig had? Ik slenterde naar buiten en zette me neer op de grond terwijl ik een sigaret in m'n mond stak.
[ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 19:41 ]
Ik wil vrij zijn zoals de wind