Er is letterlijk niets dat me kwader maakt dat het Palestijns-Israëlische conflict. Naast het feit dat het een probleem ís, wordt er zoveel haat gezaaid door beide partijen, maar om de één of andere reden moet Israël altijd "beschermd" worden. Ffs. Begrijp me niet verkeerd, ik wens de joden hun eigen staat toe. Of het nou een super goed idee was om die staat daar te placeren, daar spreek ik me niet over uit, maar men leeft nu wel al bijna zeventig jaar in oorlog omdat ze elkaar allebei niet willen aanvaarden.
STOP godverdomme met nederzettingen te bouwen. Wat verwachten jullie? Dat ze hun hele leven onder onderdrukking gaan leven? Het kan me nu heel even geen ene reet schelen wat er in jullie Tenach staat, net zoals het me totaal niet kan schelen wat er in de Koran staat. Menselijkheid gaat daar boven. Het aanzetten tot haat gebeurt van elke kant gadverdamme en het moet er echt eens mee gedaan zijn. Je kunt niet verwachten dat je land kunt blijven innemen en geen reactie krijgt. Dat is totale bullshit. En ik stel de Israëlische regering hier in het vizier, niet Israël of de joden. Als je echt vrede wilt, is praten de enige oplossing. Geweld los je niet op met geweld. Dat veroorzaakt enkel meer doden, meer oorlog en meer spanningen.