• kijk ik heb een probleem. Er is een jongen die mij leuk vind. Maar ik vind hem wel super aardig en misschien ook wel leuk, maar hij is 2 jaar jonger als mij. En hij doet niet kinderachtig ofzo. En doet ook heel lief tegen mij. En ik kan ook heel erg met hem lachen.
    Maar ik ben bang dat hij veel te jong is of ik te oud

    WAT MOET IK DOEN.?!


    it's not about the outside, it's about your heart

    Als je hem leuk vind, maakt leeftijd toch niet zoveel uit?
    En anders kan je toch proberen vrienden te blijven??


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Liefde kent geen leeftijd (Behalve heeel overdreven.) 2 jaar is HELEMAAAAL GEEN probleem hoor :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    mee eens ... ^^ 2 jaar lijkt mij no probleem... om eerlijk te zijn ik met iemand gehad diej was 4 jaar ouder.. vind ik zelf persoonlijk ook wel kunne .. [/als je zelf oud genoeg bent dan..]
    maar ik denk 2 jaar maakt echt niets uit...


    A Noble was Born in Chaos

    > verplaatst naar 'relaties' ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    als hij niet kinderachtig doet zie ik het probleem er niet van in. Je valt op een jongen en niet op zijn leeftijd, dus ik zou er helemaal voor gaan! en trouwens wat zijn nu 2 jaar?


    Your Butt is Mine!

    joh wat maakt die 2 jaartjes nu uit?

    me nichtje had eerst met iemand die net zo oud als zij was dat ging echt gigantisch verkeerd nu is ze al weer 3 jaar gelukkig met iemand met een leeftijdsverschil van 11 jaar. zij is 26 hij 38 xD


    muziek altijd overal

    Ah joh, dat maakt toch niks uit! Ik ben 13 en mijn vriendje is 16. Dat gaat ook gewoon gezellig enzo :]


    Mew <3

    Leeftijd maakt écht niet uit hoor. Denkik xP.
    Dus ga er voor. (:


    One man's fun is another's hell.

    Dankjee Wel.!:D

    ;)


    it's not about the outside, it's about your heart

    twee jaar is echt heeeel weinig mijn grootouders verschillen 15 jaar en zijn ook heel gelukkig.
    ga er gewn voor


    If you're going to hell, keep going

    Verkering nemen!!
    Ik had eerst ook een twee jaar ouder vriendje.
    Wel beetje anders als jonger maar als je hem leuk vindt.
    Waarom niet?
    Zo als je hier boven al vaker hebt kunnen lezen:
    Ga er voor!!:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Maar ik is niet ouder maar juist jonger.! en ik ben best dang dat ik straks toch vind dat hij kinder achtig is enso.!

    Snapje


    it's not about the outside, it's about your heart

    weetje, ik vind dat je hem echt leuk vind, er voor moet gaan. Leeftijd speelt geen rol, (':
    xx(H)


    Some people make the world special just by being in it