• De songwriter en meezinger van Metro station, is de geadopteerde broer van Miley. Echt ik haat Miley cyrus, maar ik Luf haar broer. Even wil ik wel in haar schoenen staan.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfoutje)


    Shak a Shake it. ,.,

    trace en miley cyrus. maar eht is niet haar geadopteerde broer. half broer toch? word overal gesegt sover ik weer en ik ook hoor hij is gewoon sow hawt:D

    Het is Trace en Miley CYRUS. ;]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    trace en miley cyrus. maar eht is niet haar geadopteerde broer. half broer toch? word overal gesegt sover ik weer en ik ook hoor hij is gewoon sow hawt:D

    Nee geadopteerd..


    Shak a Shake it. ,.,

    Jij bent irritant, met je MetroStation obsessie :3.
    Ohja, en een echte fan moet toch wel weten dat het Trace CyrUs is :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Trace CYRUS. Is Miley CYRUS haar half broer. Ze hebben de zelfde vader. Dat staat in verschillende boekjes en er zijn ook wel filmpjes op het internet waar ze zeggen dat ze half broer en zus zijn. En Hanna beth is zijn vrienden. O yeah ik weet nog wel iets o.o Maar daar gaat het even niet om :'] Maar dat je iets tegen miley hebt moet jezelf weten :']


    ~

    Halfbroer&zus/geadopteerd? Vandaar, ze leken niet op elkaar :']
    En het is btw CYRUS x']
    en btw ik heb ook een hekel aan Miley ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Waarom haten jullie hier Miley Cyrus, wat heeft ze verkeerd gedaan?
    Is het omdat ze zo'n ruzie had met dat Nickding van de Jonas Brothers? ><
    Hoezo vooroordelen.

    Ik ben het wel met Jolien eens.
    Maar ikzelf vind Metro Station stom. ><


    -

    Das het lief van Hanna Beth (puh)


    everything you imagined, and more...

    van hanna beth? cool. nee ik weet ckr dat half broer van miley is.. en ik vindt er normaal.. ik haat er neit ma ik mag er ook neit persee ofzo ze komt beetje als huppelkut over maar ja mss is ze dat wel helemaal niet dus ja

    Ik vind alleen Shake It van Metro Station goed :Y)
    En ik haat Miley niet (puh)
    Want ze heeft goeie liedjes :p

    Wat heeft iedereen toch tegen Miley. Sheisse. Ik begin het echt beu te worden.


    Innocence.

    wist ik al,
    maha, ik snap niet wat je tegen Miley hebt,
    ik bedoel, ach ja, laat maar.
    En Trace is inderdaaaaaad te geweldig! <3


    Some people make the world special just by being in it

    Trace is Miley's halfbroer. Hij is niet geadopteerd of weet ik veel wat. Ze hebben dezelfde moeder. Trace heeft het met Hanna Beth, ja. That's all.


    I recycle my thoughts.

    Trace is Miley's halfbroer. Hij is niet geadopteerd of weet ik veel wat. Ze hebben dezelfde moeder. Trace heeft het met Hanna Beth, ja. That's all.


    Dat je dat weet :'p.


    -