• Heyy lieve Q!

    De laatste tijd ben ik weer echt helemaal Q verslaafd (waarom ik ff weg was en waarom ik terug ben maakt voor nu niet zoveel uit haha)
    En ik begin nu eindelijk toch een beetje het gevoel te krijgen dat ik hier thuis ben. Ik begin mensen een beetje te leren kennen. (ik praat nog steeds niet met iemand echt privé jammer genoeg :'D) Door veel actief te zijn op het forum zie ik toch regelmatig mensen langskomen die ik dan herken aan hun profielfoto.
    Like Square met haar fancy blokje en Navigator met haar hotte baard gast. En ik vind Dazai haar pf ook heel herkenbaar. (ik zal niet half Q opsommen)
    Duss ik zoek een een profielfoto die ik voor langere tijd ga gebruiken, om een beetje herkenbaar te zijn (klinkt dat stom? xD)

    Problem:
    Ik weet niet wat ik wil, dus vraag ik jullie of jullie misschien leuke plaatjes hebben waarvan je denkt: Ja dat is wel wat voor Underscore! Aka Jerina.
    Plaats ze met alle plezier hier ^.^

    @Je kan natuurlijk ook gwn leuke plaatjes dumpen ;P


    ~My Mind Is Free~

    MT.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Wat zijn je interesses?

    MrGrey schreef:
    Wat zijn je interesses?


    Euhmm,.. Goeie xD

    Wat ik zelf heel mooi zijn zijn "getekende foto's" Dus niet echt foto's maar tekeningen, maar die mogen best met computer gemaakt zijn, o>O snappie?

    Verder, want vind ik leuk,.. euhm,.. old school stuff, reizen. Ik ben dol op wereld dingen, compass, wereldbol, etc. dingen die je aan reizen doet denken. Brieven, fotocamera...
    Maar ook dingen die met vriendschap/liefde te maken hebben vind ik gaaf.


    ~My Mind Is Free~

    Hier zijn wat random pics.







    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 15:40 ]

    Underscore schreef:
    (...)

    Euhmm,.. Goeie xD

    Wat ik zelf heel mooi zijn zijn "getekende foto's" Dus niet echt foto's maar tekeningen, maar die mogen best met computer gemaakt zijn, o>O snappie?

    Verder, want vind ik leuk,.. euhm,.. old school stuff, reizen. Ik ben dol op wereld dingen, compass, wereldbol, etc. dingen die je aan reizen doet denken. Brieven, fotocamera...
    Maar ook dingen die met vriendschap/liefde te maken hebben vind ik gaaf.


    Oh okay, dan zoek ik wel zulke fotos. Je kunt ook in dit lijstje kijken Klik

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 15:39 ]

    MrGrey schreef:
    Hier zijn wat random pics.









    Oehhhh zitten hele leuke tussen!! Dankjee :3


    ~My Mind Is Free~







    MrGrey schreef:
    (...)

    Oh okay, dan zoek ik wel zulke fotos. Je kunt ook in dit lijstje kijken Klik


    Ahh dat lijstje is echt tof, ik hou van dat soort foto's.


    Veni, Vidi, Coffee.

    Pralines schreef:
    (...)

    Ahh dat lijstje is echt tof, ik hou van dat soort foto's.


    Awh, thanks

    Ja, ik heb ook sneller dat ik mensen onthoud aan hun profielfoto! Ik heb helaas geen inspiratie voor foto's, maar er zijn al heel veel mooie foto's.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Zoals deze? Ze zijn allemaal JPG, dus klaar voor gebruik ^^






    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Murasakibara schreef:
    Zoals deze? Ze zijn allemaal JPG, dus klaar voor gebruik ^^







    Ooewwhh ja gaaf!! Dit word lastig kiezen, dankjewell :3


    ~My Mind Is Free~

    Ik zal zo eens even voor je kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil na het eten ook wel eens kijken of ik iets vind (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hier zijn ze dan:

















    En als je eentje wil die bij je username past:


    Sorry, kon het niet laten :')

    En nu ga ik stoppen, want ik kan eeuwig doorgaan, haha :') Weet wel niet of ze allemaal even mooi uitkomen als profielfoto.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:06 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.