Patholoog schreef:
Jij stelt de juiste vragen. Ik ga dit topic volgen.
Haha, okay dan :'D
Krolock schreef:
(...)
Nouja, ik heb drie relates gehad. En bij alledrie zeiden ze direct al; ik hou van je. Terwijl ik dat nooooit zo gauw zou zeggen. En ik was nog niet echt klaar voor bepaalde dingen en daar pushte ze gewoon bij door.
Laat ik het zo stellen; ik stond destijds niet sterk in mijn schoenen.
Ah, dus je kende ze nog niet zo heel lang zozegmaar? Dan is 't idd wel heel snel enzo. En je ergens nog niet klaar voor bent en ze pushen dan is dat zeker niet fijn! Dan is het logisch dat je de relaties hebt 'afgekapt'.
Perffect schreef:
Poeh - dat is al een tijdje terug. Hij had eerst zijn nummer verkeerd in mijn telefoon gezet en ik dacht dat dat een teken was. Maar dat bleek van niet en hij veranderde het graag en toen hebben we heel vaak gekletst en samen geluncht en hij probeerde mij best wel vroeg te zoenen, en dat vond ik een beetje te vroeg, dus toen had ik een hele mooie schijnbeweging, maar kuste hem wel op zijn wang om zeg maar te laten weten dat het niet erg was (of zoiets?). En daarna appte hij ook dat het een beetje een gekke actie was en dat hij er spijt van had dat het zo was gelopen. Toen we voor het eerst bij hem thuis waren hebben we gezoend en sindsdien hebben we iets (hij vertelde mensen al dat we iets hadden, voordat ik het wist haha).
Het is echt heel leuk om dit te typen en hier aan terug te denken hihi
Haha, kan gebeuren ja dat iemand z'n nummer verkeerd in je telefoon zet (maar heb je diegene waartoe het nummer behoorde dan niet een heel 'awkward' appje gestuurd?) Wel leuk dat jullie daarna heel vaak gekletst en geluncht hebben enzo. Eigenlijk wel schattig dat hij mensen vertelde dat jullie iets hadden terwijl jij het nog niet eens wist haha. Cute c:
Ledecky schreef:
We waren al een hele tijd goede vrienden, maar sinds begin september waren we echt heel vaak samen. Iedereen dacht dat we wat hadden, maar dat was niet zo. Uiteindelijk is hij eens op mijn kot blijven slapen (omdat we uitgingen met een groep vrienden en hij had een slaapplaats nodig). Sindsdien ben ik er over na beginnen denken of het niks meer kon worden tussen ons, en hij blijkbaar ook, want hij heeft me dit uiteindelijk gevraagd. Ik zou het zelf nooit gevraagd hebben, maar ik ben echt blij dat hij er toen over begonnen is. Ik zei toen dat ik er ook al wel aan gedacht had. Daarna hebben we er enkele weken over nagedacht, of het wel een goed idee was blabla. (Zijn ex is quasi mijn beste vriendin) Maar ja, uiteindelijk was het gewoon al te laat want ik was verliefd (en hij ook). :')
Mijn goeie raad: begin iets met je beste vriend.
Ah dat is wel tof! Ook wel nice dat hij bij je bleef slapen hehe
En heel fijn dat hij het aan je vroeg, lijkt me tenminste haha. Zelf vragen is toch altijd wat 'enger' denk ik. Ik word echt zo blij van al die verhalen van jullie hahaha, het is allemaal zo ontzettend mega cute! Maar idd lijkt me wel lastig als het dan de ex van een soort van beste vriendin van je is, maar wel leuk dat jullie wat hebben enzo
BelIona schreef:
@Derks,
We zijn eerst gewoon beste vrienden geworden, omdat we veel bij elkaar over de vloer kwamen en afspraken, wat later bleek te zijn omdat er we elkaar leuk vonden. En nja dat kietelen gebeurde toen ze hadden afgesproken om een film te kijken en het dansen en het strand was toen ik daar tussen kerst en oud en nieuw bleef slapen (wat vrij normaal was voor ons, aangezien we al een half jaar beste vrienden waren enzo)
Wel heel tof dat jullie daarom veel afspraken! Wel cute dat het toen zo uiteindelijk gelopen is
Metamorphoses schreef:
omfg guys ik krijg gewoon vlinders in mijn buik door dit te lezen
@hera: dat is echt zooo schattig pffff (bloos)
en haha rip mijn nederlands
mijn vorige post staat vol typfouten :'D
ik ben nog vergeten zeggen dat hij enkele weken terug door de klas riep: 'qing, wil jij met mij dat groepswerk doen?' en toen kinda bye zei tegen zijn beste vriend (ze hebben er ruzie over gehad)
en toen hebben we dus dat groepswerk gedaan :'D
ik heb geen idee of het wat betekent maar in mijn hoofd zijn het allemaal gewoon positieve signalen (bloos)
Haha ja logisch, als je tot over je oren verliefd bent dan zie je alleen maar positieve dingen. Leuk dat hij met jou dat groepswerk wilde doen (zelfs ondanks dat hij daar ruzie mee gehad heeft met z'n beste vriend, bc dat laat toch wel zien dat hij jou belangrijk vindt, well, zo vat ik dat op dan)
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly