• Als er een anime is die me sinds ik hem keek niet meer losgelaten heeft, dan is het wel Log Horizon.
    Aangezien ik ook zelf een gamer ben snapte ik veel van de concepten van MMO's al, en ik vind het verhaal en de personages erg leuk en interessant.
    Ik lees nu de light novels, heb een deeltje van de manga gelezen en zit aan seizoen 2 van de manga.
    Het is niet zon populaire anime, volgens mij, en men vergelijkt hem vaak met Sword Art Online.

    Nu is mijn vraag aan al wie Log Horizon ook gezien heeft: wat vond je er van? En wat vond jij het beste moment uit heel de anime?
    Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!

    Zelf vind ik de anime natuurlijk super en het moment dat me het meest is bijgebleven is als Shiroe bij de eerste bijeenkomst van The Round Table Alliance op een droge toon zegt dat hij heel de Guild Hall heeft gekocht, wat natuurlijk niet zomaar iets is. Want zoals jullie weten, heb je als eigenaar van de Guild Hall absolute macht over wie het gebouw binnen kan en wie niet.



    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 20:29 ]


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    Ik heb er weleens van gehoord, maar nee, ik heb het nog nooit gezien.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 20:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.