• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

[ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

bansbs

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Ik wil lotr kijken. Geen hart van nederland of shownieuws. Please.

hahaha ze was niet aan het flirten

"je bent legit een van mijn beste vrienden"

Heaven is a place that we all have

Proefrijles aangevraagd

Ich liebe dich 27.12.23

Eucalyptus schreef:
    hahaha ze was niet aan het flirten

"je bent legit een van mijn beste vrienden"

Auwtsj ;c

— Inner peace, it's hard to find. —

Ik ben legit jaloers op de mensen die van nature mooie rechte tanden hebben. Klote beugel.

What a real gentleman you are. :W

Don't walk. Run, you sheep, run.

va te faire foutre eeeeeeecht ik ben het beu

idk is het niet algemeen bekend dat ik niet graag over mijn gevoelens praat tegen mensen in mijn directe omgeving - well liefde past onder het vakje 'gevoelens' just saying so pls stop trying en respecteer het - respecteer dat ik dit gewoon niet wil delen omdat ik het niet wil OKE weet je in mijn hoofd vind ik hem al minder leuk gewoon door jou :') dus ga zo verder en ik heb geen crush meer lol

en de reden dat ik het niet vertel is omdat jij hem OOK leuk vindt dus ga aub gewoon weg en zwijg want ik weet dat je het allemaal gewoon gaat verpesten omdat je wilt testen dat jij veel knapper bent dan ik en JA dat is waar en JA uiteindelijk ga jij met hem beginnen chatten en kleffen omdat je jezelf wilt bewijzen of idk en dan is alles gewoon fucking fucked want zo gaat het EVERY FUCKING TIME

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Allerton schreef:
    (...)
    Auwtsj ;c

weeTJE IK PROBEER al niet meer

fuck liefde geef mij maar mopshonden

Eucalyptus schreef:
    (...)

fuck liefde geef mij maar mopshonden alcohol

agree

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Eucalyptus schreef:
    (...)

fuck liefde geef mij maar mopshonden

They will never break your heart.

+ Heb ik serieus de 5000 gemist?

[ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 23:02 ]

Allerton schreef:
    (...)
    They will never break your heart.

ppl will always break ur heart.

@qing, luv.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

<3

Ik wil mijn verhaal schrijven maar ik weet geen liedje waar de hoofdpersoon naar luistert, ik weet geen naam voor hem en de ander en uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugh ik zit vol inspiratie maar ik kan niet verder zonder die drie dingen.

[ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 23:04 ]

Allerton schreef:
    Ik wil mijn verhaal schrijven maar ik weet geen liedje waar de hoofdpersoon naar luistert, ik weet geen naam voor hem en de ander en uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugh ik zit vol inspiratie maar ik kan niet verder zonder die drie dingen.

Easy street
    timothé en theodorus

LaAt ZiEn WiE jE bENt

ChickenNugget schreef:
    (...)
    Easy street
    timothé en theodorus

Omg fam no.