• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

[ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

bansbs

LaAt ZiEn WiE jE bENt

hahahahahahahha alsjeblieft praat niet verder met me ik voel me slecht en awkward en als jij zo blijft voortdoen, voel ik me niet goed genoeg.

dus stop met die comments, stop met de hartjes, stop met de complimenten et vas t'faire enculer.

Heaven is a place that we all have

Allerton schreef:
    (...)
    Omg fam no.

oke oke famke gaat serieus helpen
    Beschrijf de character eens

LaAt ZiEn WiE jE bENt

jup. i feel worthless and useless and not enough.
    thanks.

Ik wil morgen echt niet naar school. Iedereen praat dan over zijn/haar rapport, terwijl dat van mij zo slecht is. Ik ga sowieso huilen als iemand er naar vraagt, en dat wil ik echt niet.

<3

Ik stootte mijn teen zo hard dat er nu een instant blaar op zit. En tranen over mijn wangen, maar dat is logisch als het pijn doet. Mijn god.

Ich liebe dich 27.12.23

ChickenNugget schreef:
    (...)
    oke oke famke gaat serieus helpen
    Beschrijf de character eens

nouja de een is dood. WHAHA.

Die ene (ik noem hem even 1) die muziek luistert is een beetje hipster, hij komt net naar huis uit zijn dorm room om zijn familie op te zoeken met kerst, die hij al een tijdje niet meer heeft gezien. Hij is erg oververmoeid en snapt er dus helemaal niks van wanneer hij voor gek wordt gemaakt als hij tegen 'niets' staat te schreeuwen, terwijl hij wel de ander ziet staan. Zijn uiterlijk is bruin kastanje haar, skateroutfit met een blousje, een licht stoppelbaardje en probeert zijn rust dus te vinden in zijn muziek, sinds hij niet tegen drukke ruimtes kan. (Het verhaal speelt zich af op een treinstation btw)
    De ander ( de dode) is nogal mysterieus. Hij is niet overleden door een zelfmoord poging, maar een fataal ongeluk. Hij heeft alleen nog geen 'vrede' gevonden waardoor hij dus nog rondzwerft, en zit hier heel erg mee. Wanneer hij tegen 1 opbotst, probeert hij er alles aan te doen om hem rustig te vertellen dat hij dus niet gek is omdat 1 hem ziet, maar is zelf ook nogal lichterlijk verbaasd sinds hij nog nooit heeft meegemaakt dat iemand hem kon zien, laat staan aanraken (of tegenop botsen).

— Inner peace, it's hard to find. —

Allerton schreef:
    (...)
    nouja de een is dood. WHAHA.

Die ene (ik noem hem even 1) die muziek luistert is een beetje hipster, hij komt net naar huis uit zijn dorm room om zijn familie op te zoeken met kerst, die hij al een tijdje niet meer heeft gezien. Hij is erg oververmoeid en snapt er dus helemaal niks van wanneer hij voor gek wordt gemaakt als hij tegen 'niets' staat te schreeuwen, terwijl hij wel de ander ziet staan. Zijn uiterlijk is bruin kastanje haar, skateroutfit met een blousje, een licht stoppelbaardje en probeert zijn rust dus te vinden in zijn muziek, sinds hij niet tegen drukke ruimtes kan. (Het verhaal speelt zich af op een treinstation btw)
    De ander ( de dode) is nogal mysterieus. Hij is niet overleden door een zelfmoord poging, maar een fataal ongeluk. Hij heeft alleen nog geen 'vrede' gevonden waardoor hij dus nog rondzwerft, en zit hier heel erg mee. Wanneer hij tegen 1 opbotst, probeert hij er alles aan te doen om hem rustig te vertellen dat hij dus niet gek is omdat 1 hem ziet, maar is zelf ook nogal lichterlijk verbaasd sinds hij nog nooit heeft meegemaakt dat iemand hem kon zien, laat staan aanraken (of tegenop botsen).

Als het een skater is met skatersoutfit beetje old school zou ik blink-182 of sum 41 kiezen en daarvan iets. Of in old school punk play lists zoeken ^^
    George, andy, mark, Jake, tim idk. Je stuurde me laatst ook zo'n site waarop je namen kunt vind?

LaAt ZiEn WiE jE bENt

ChickenNugget schreef:
    (...)
    Als het een skater is met skatersoutfit beetje old school zou ik blink-182 of sum 41 kiezen en daarvan iets. Of in old school punk play lists zoeken ^^
    George, andy, mark, Jake, tim idk. Je stuurde me laatst ook zo'n site waarop je namen kunt vind?

True maar dan moet je landen uitzoeken en ik wil juist niet dat het verhaal vaststaat aan een bepaalde land, snap je?
    Maar thanks ccc:

Eucalyptus schreef:
    jup. i feel worthless and useless and not enough.
    thanks.

aww addie, maar je bent 13 hè, het is echt een dikke domper dat je afgewezen bent maar dat maakt je niet waardeloos en nutteloos. Just be yourself, want dat maakt je al awesome genoeg. Keep your head up (bloos)

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Allerton schreef:
    (...)
    True maar dan moet je landen uitzoeken en ik wil juist niet dat het verhaal vaststaat aan een bepaalde land, snap je?
    Maar thanks ccc:

Hmmm dan zou ik van die algemene internationale namen nemen.

LaAt ZiEn WiE jE bENt

ChickenNugget schreef:
    (...)
    aww addie, maar je bent 13 hè, het is echt een dikke domper dat je afgewezen bent maar dat maakt je niet waardeloos en nutteloos. Just be yourself, want dat maakt je al awesome genoeg. Keep your head up (bloos)

kijk het gaat me niet of ze me ziet als een vriend ofzo. fuck that. maar ze lijkt het er zo fucking hard in te wrijven. van die zogezegde hartjes terwijl ze niks wil ofzo. can that bitch make up her mind thanks in advance. great dat ik dr morgen zie want my life wasn't bad enough already. (:

Ik ga toch falen, waarom doe ik de moeite om überhaupt zo'n plot te verzinnen als ik niet eens op namen kan komen? Laat staan aan die contest meedoen.

Urgh.

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ik snap mijn lichaam niet meer. Beter word ik gewoon ongesteld in plaats van af en toe een flinke bloeding en hetzelfde moment weer klaar...

// Morgen make up wedstrijd!! So exited ^^ ik hool echt dat niemand hetzelfde doet als ik. Dat zou super jammer zijn.

[ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 23:36 ]

Eucalyptus schreef:
    (...)

kijk het gaat me niet of ze me ziet als een vriend ofzo. fuck that. maar ze lijkt het er zo fucking hard in te wrijven. van die zogezegde hartjes terwijl ze niks wil ofzo. can that bitch make up her mind thanks in advance. great dat ik dr morgen zie want my life wasn't bad enough already. (:

gewoon negeren dan die berichten, ik snap dat dat irritant is.

Allerton schreef:

Ik ga toch falen, waarom doe ik de moeite om überhaupt zo'n plot te verzinnen als ik niet eens op namen kan komen? Laat staan aan die contest meedoen

Weetje alles is gewoon goed en het idee ook dus waarom opgeven omdat je nog geen naam weet? Zullen we anders op whatsapp brainstormen?

LaAt ZiEn WiE jE bENt