• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En toen liep er een kat op je kamer... op zolder... ik heb geen cat. (cat)

    het voelt alsof ik met een eiland van wal afdrijf, en ik heb een touw waaraan ik me kan vasthouden. Dat touw is te zwaar om me naar wal toe te trekken maar soms lukt het en ben ik weer dicht bij wal, maar het is zo zwaar dat ik hele stukken wegdrijf. Op dit moment ben ik maar aan het wegdrijven en wegdrijven, en ik hoop het touw weer vast te pakken.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het blijft echt ontzettend ironisch :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Imma write 2017 a letter. To open a topic or not to open a topic?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28



    Anyone?

    BriBry schreef:



    Anyone?


    BRUUUUH DE EERSTE PAGINA VAN UNSEEN ZIET ER ziek uit

    al vind ik zelf jskdfksdj

    Kawasaki schreef:
    BRUUUUH DE EERSTE PAGINA VAN UNSEEN ZIET ER ziek uit

    al vind ik zelf jskdfksdj

    ieehhwbajxjakkdjd
    Akdkfjjejwjsjs tkekaa. Alalalabdjwjfhwhd
    Gimme

    Dit maakt men dag toch nog een heel klein beetje <3

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 20:47 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BriBry schreef:



    Anyone?



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    BriBry schreef:



    Anyone?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rockabye schreef:
    (...)
    Ik heb eentje van de Action. Heel makkelijk ding, maar het doet verrekte pijn als je haar wat langer is. Dus het is verstandig het bij te houden (al doen normale mensen dat ook en ik niet, lol). Ik zou het niet voor intieme plekken gebruiken. Dan kan je beter een trimmer kopen (die is ook iets smaller). Die van Wilkinson vind ik erg fijn (ene kant een scheermes, andere kant trimmer).

    Dan moet je dus eigenlijk twee verschillende dingen kopen? De ladyshave is wel gewoon goed voor de bikinilijn? Ik heb er namelijk eentje gezien en die is van Philips.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow ik kan smileys via mijn laptop doen want ik heb gewoon een smiley schermpje. Fuck yeah. 🙄🐱


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vraag 1:feitelijk gezien, is het gelukt?
    Antwoord 1: ja. ik ben maar één noot vergeten.
    Vraag 2: vinden anderen dat het geluk is?
    Antwoord 2: ja, zelfs een compleet vreemde heeft gezegd dat ze tranen in haar ogen kreeg. pianoleerkracht zij dat het "prachtig!!!!!" was
    Vraag 3: geloof je het zelf?
    Antwoord 3: neen.

    ik kan er echt niet meer tegen
    WHY THE FUCK IS HET ALTIJD HETZELFDE????!!!! WAAROM. GELOOF. IK. NOOIT. IN. MEZELF. WAAROM?????!!!!!!!!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Stiekem ship ik Bertie en JayJay.


    Stenenlikker

    Ik voel me echt niet oké en het is vlak voor kerst.... kill me already


    — Inner peace, it's hard to find. —