• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:
    Ik voel me echt niet oké en het is vlak voor kerst.... kill me already


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik haat mezelf zo erg, dat ik me serieus afvraag waarom mensen met mij omgaan.. vast omdat ze me zielig vinden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kawasaki schreef:
    (...)



    Firgun schreef:
    (...)




    ChickenNugget schreef:
    (...)



    Fox is very very very happy with your love :3

    Please doe de deur achter je kont dicht. Derde keer dat je hem open laat. Hardstikke koud, wtf.

    Ik ben zo teleurgesteld in mezelf.


    <3

    Rockabye schreef:
    Please doe de deur achter je kont dicht. Derde keer dat je hem open laat. Hardstikke koud, wtf.

    Mijn broer doet dat ook altijd 😐


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    'Where do you get your body from?' Well, I sure ain't got it from my daddy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Expeditie Robinson spoiler

    Bertie oh bertie oh bertie yeaah
    Mijn gevoel zegt dat dio wint. Hopelijk zit ik fout
    EN IK ZIT FOUT WOEH YES BERTIE

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 21:57 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    Expeditie Robinson spoiler
    Bertie oh bertie oh bertie yeaah
    Mijn gevoel zegt dat dio wint. Hopelijk zit ik fout
    EN IK ZIT FOUT WOEH YES BERTIE


    Same:
    FUCK YEAAAAAH.


    Hebben we toch even een uurtje gebeld. Uiteindelijk heb ik hem maar gezegd dat hij beter wel kon gaan slapen, omdat hij ineens niet meer wilde slapen ;'D
    Echt, dit is zo verwarrend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt zin in nog meer koffie. Zal ik gewoon nog meer zetten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja verdomme. Hebben we nu Ziggo, is er geen Cartoon Network meer. WAT MOET IK ZONDER!?
    Ome opa, Clarence, Gumball, ADVENTURE TIME. Kill me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou zooooooo graag in Tolkiens wereld willen leven. Op bezoek bij de Hobbits, leven bij de elven in de bossen, vuurwerkshows van tovenaars, logeren bij de mensen - want ja die zijn d'r ook nog lol.

    okay sorry maar dat is exáct de reden waarom ik je niet verteld hebt dat ik een crush heb

    je bent er viavia achtergekomen en nu blijf je doorzoeken wie like ik heb je gisteren honderd keer gezegd om te stoppen omdat IK het NIET LEUK vind ok
    nu ben je kwaad omdat ik je nogmaals vraag om te stoppen en antwoord je met een 'k'? serieus?
    ten eerste ben je echt fucking onrespectvol dat je MIJN KEUZE niet respecteert en constant blijft doorvragen
    daarom wilde ik niet dat je het wist
    ten tweede is het echt onbeleefd om met 'k' te antwoorden als ik vraag om erover op te houden
    ik moest me serieus inhouden om niet te gaan schelden en serieus dat zegt al veel

    zwijg gewoon over jongens ok en stop met screens te sturen vzn het gesprek met hem als 'er toch niks is' serieus het is niet interessant of zo en tbh boeit het me geen reet
    serieus je hoeft jezelf niet te bewijzen tegenover mij
    je weet van jezelf wel dat je knap bent en het stoort me mateloos als je het tegendeel beweert in de hoop dat ik je complimenteer want nee dat doe ik niet

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 22:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Amica schreef:
    Ik ben zo teleurgesteld in mezelf.


    — Inner peace, it's hard to find. —